Przypadek Adama Morrisona.

Data: 2011-08-18 09:40:22
Autor: s
Przypadek Adama Morrisona.

znacie może jaką analizę, która by próbowała wyjaśnić
jak to się stało, że nr 3 draftu ma/miał tak totalnie
mierną "karierę" w NBA?

Nie pierwszy to przypadek, ze manago na drafcie przestrzelil w ocenie potencjalu zawodnika w przelozeniu na realia gry w NBA. Ba, nie pierwszy to przypadek w managerskiej karierze Jordana. Co w tym akurat wypadku stawia go w mocno niekorzystnym swietle w porownaniu do powszechnie wysmiewanego Thomasa, kory akurat oko do pickow draftowych ma IMO mocno powyzej przecietnej.

Nie wiem czemu, ale regularnie
się zastanawiam co powoduje, że takie przypadki
się zdarzają (czy Ch. Leattner z przeszłości).

Oj, Laettner jednak zdzialal wiecej.
Wymieniac tu mozna inne nazwiska, choc, fakt, ze wiekszosc z nich zwyczajnie padla na zdrowiu. A Morrison nie przypasowal.

Znając Was, to sami taką analizą autorską dysponujecie : )

Eee, wiem, ze lockout, ale zeby analizowac Morrisona, to nie... Az tak znudzony nie jestem :-)

Pozdr
Slawek

Przypadek Adama Morrisona.