Przypadek Adama Morrisona.

Data: 2011-09-26 23:21:06
Autor: HubertJ
Przypadek Adama Morrisona.
Wow co za wątek - old school prsk! Szkoda że przegapiłem.
- Epicki pojedynek Leszczura i TRada (myślę, że moglibyście sie spotkać na jakiejś debacie w tv, byłoby 100x ciekawiej niż na jakimś bzdetnym spotkaniu pt. Kaczor vs Donald),
- kobieta na grupie (poprzednią dziewczyną, która się tu odezwała była chyba moja aktualna żona, circa 10 lat temu, )
- no i dyskusja o WNBA z naciskiem na Minnesota Lynx i LA Sparks (na których to meczu byłem w czerwcu w Staples, więc mógłbym udawać eksperta).

Muszę tu jednak częściej zaglądać, chyba to miejsce nie jest jednak aż tak martwe jak by się mogło wydawać :-))

Pozdrowienia
Hubert

Data: 2011-09-28 18:47:49
Autor: WhiteD
Przypadek Adama Morrisona.
Użytkownik "HubertJ" <hubertj@fbbest.com> napisał w wiadomości news:j5qqc4$71k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ono jest martwe - to tylko taki mały Spacer Żywych Trupów był :P

WhiteD

Data: 2011-09-28 13:25:32
Autor: Leszczur
Przypadek Adama Morrisona.
On 28 Wrz, 18:47, "WhiteD" <w...@w.pl> wrote:
U ytkownik "HubertJ" <hube...@fbbest.com> napisa w wiadomo cinews:j5qqc4$71k$1inews.gazeta.pl...

> Wow co za w tek - old school prsk! Szkoda e przegapi em.
> - Epicki pojedynek Leszczura i TRada (my l , e mogliby cie sie spotka na
> jakiej debacie w tv, by oby 100x ciekawiej ni na jakim bzdetnym spotkaniu
> pt. Kaczor vs Donald),
> - kobieta na grupie (poprzedni dziewczyn , kt ra si tu odezwa a by a chyba
> moja aktualna ona, circa 10 lat temu, )
> - no i dyskusja o WNBA z naciskiem na Minnesota Lynx i LA Sparks (na kt rych
> to meczu by em w czerwcu w Staples, wi c m g bym udawa eksperta).

> Musz tu jednak cz ciej zagl da , chyba to miejsce nie jest jednak a tak
> [...]

Ono jest martwe - to tylko taki ma y Spacer ywych Trup w by :P

Rozumiem w takim razie ze czytelnicy to zwykli nekrofile? :P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-29 10:48:17
Autor: s
Przypadek Adama Morrisona.

Ono jest martwe - to tylko taki ma y Spacer ywych Trup w by :P

Rozumiem w takim razie ze czytelnicy to zwykli nekrofile? :P

Ja na martwe miejsce - wyjatkowo pilnie jest przegladane :-)
Bo jak widac wystarczy jedna iskra zycia, by wywolac niemaly pozar!

Pozdr
Slawek

Data: 2011-09-29 18:57:41
Autor: WhiteD
Przypadek Adama Morrisona.
Uzytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisal w wiadomosci news:j61bch$67s$1inews.gazeta.pl...
[...]

To glód taki jest :P
Ale oczywiscie mozna rzucic jakis drobny temacik... kocham wymyslaczy naglówków - "Koszykarz NBA osmieszony przez kobiete"...
http://sport.wp.pl/kat,1719,title,Koszykarz-NBA-osmieszony-przez-kobiete,utm_medium,twitter,utm_source,twitterfeed,wid,13842278,nba_wiadomosc.html

Ja rozumiem gdyby to byl jakis Westbrook, Rondo, Paul czy inny Rose... Ale Telfair? Telfaira osmieszyla by pewnie nawet kasjerka z supermarketu, a co dopiero laska która jest gwiazda WNBA i ma takie statystyki jakich Telfair w zyciu nie mial... jak widac nie tylko ekhm statystyki ma lepsze od niego - choc to byl raczej wyjatkowo luzny pojedynek, nie zeby sie Sebastian nie staral :P

WhiteD

Data: 2011-09-29 18:58:15
Autor: WhiteD
Przypadek Adama Morrisona.
Uzytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisal w wiadomosci news:1c8fc752-f5f9-4f08-a0bf-041c8093c786g33g2000yqc.googlegroups.com...
Ono jest martwe - to tylko taki ma y Spacer ywych Trup w by :P

Rozumiem w takim razie ze czytelnicy to zwykli nekrofile? :P

Albo zombie... albo nekrofile... trudno powiedziec co jest gorsze :P

WhiteD

Przypadek Adama Morrisona.