Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.

Data: 2011-10-05 13:43:49
Autor: obserwator
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.

http://vimeo.com/30013308

Nic nie pisałam o programie Lisa, bo Salon zalała fala notek na ten temat. W
nocy po programie tylko komentowałam bo człowiek musi swoje emocje wyrzucić -
musi , bo się udusi. Ale dzisiaj nie o samym programie obmłóconym z każdej
strony, jedynie o samym Przypadku Lisa.

Pan Lis kiedyś BYŁ dziennikarzem. Niestety uwierzył w swoją boskość, chociaż
przecież był wielokrotnie ostrzegany - wyrzucono go z TVN, wyrzucono z
Polsatu. Wtedy insynuował, że zrobiono to na polecenie Kaczyńskiego, no można
umrzeć ze śmiechu. Mimo to dostał program w telewizji publicznej i tygodnik
Wprost.

http://ufka.salon24.pl/350011,przypadek-lisa-przypadek-tuska

Data: 2011-10-05 10:31:19
Autor: J-23
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
On 5 Paź, 15:43, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
[...]

szkoda ze p.prezes nie umie odpowiedziec z sensem na zadane pytania

Data: 2011-10-05 17:34:56
Autor: obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
szkoda ze p.prezes nie umie odpowiedziec z sensem na zadane pytania

szkoda, ze nie masz pojecia o profesjonalnym dziennikarstwie.

Prezes niezle z tym cepem dal sobie rade:)

Data: 2011-10-05 10:58:31
Autor: J-23
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

"intligentnie" mowil wyuczone teksty

Data: 2011-10-06 00:04:55
Autor: Ikselka

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

[...]

Czyli co - WARTO się przygotować, nie?
:-)
--
XL

Data: 2011-10-05 21:52:22
Autor: J-23
On 6 Paź, 00:04, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 5 Oct 2011 10:58:31 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]

No tak zwlaszcze ze p.prezes nieustannie usilowal skierowac rozmowe w
kanal ad personam. Zachowujac sie impertynencko wobec rozmowcy
sugerujac jego niekompetencje i brak odwagi. Niemal w ogole nie
odpowiadal na zadawane pytania ad vocem. Jak ktos woli klimat rodem z
magla, to mu ten rodzaj "intligencji" jak to p.prezes mowi uczenie,
moze konweniowac!

Data: 2011-10-06 16:02:40
Autor: Ikselka

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

[...]

Na podstawie tego, co Lis zaprezentował, sugeruję to samo.

Niemal w ogole nie
odpowiadal na zadawane pytania ad vocem.

Jak piszesz niżej - klimat rodem z magla, ale to nie JK go tworzył. Jakie
pytania, takie odpowiedzi.

Jak ktos woli klimat rodem z
magla,

A to u Lisa kiedykolwiek bywał inny klimat?

to mu ten rodzaj "intligencji" jak to p.prezes mowi uczenie,
moze konweniowac!

Kaczyński się przygotował. Lis nie. I na tym się skup.
--
XL

Data: 2011-10-05 23:59:35
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 5 Oct 2011 17:34:56 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
szkoda ze p.prezes nie umie odpowiedziec z sensem na zadane pytania

szkoda, ze nie masz pojecia o profesjonalnym dziennikarstwie.

Prezes niezle z tym cepem dal sobie rade:)

Wręcz koncertowo :-)
--
XL

Data: 2011-10-05 21:53:52
Autor: J-23
On 5 Paź, 23:59, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> szkoda, ze nie masz pojecia o profesjonalnym dziennikarstwie.

> Prezes niezle z tym cepem dal sobie rade:)

Wręcz koncertowo :-)
--
XL

W ktorym momencie rozmowy?

Data: 2011-10-06 16:03:58
Autor: Ikselka

J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Na przykład w tym, kiedy Lis po swoich insynuacjach szybciutko zwinął ogon
i na pytanie JK "Czy się pan założy?" - odpowiedzial szybko "Nie".
:-)
--
XL

Data: 2011-10-06 17:14:10
Autor: stevep

J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

To nie prezio tylko Lis sypał insynuacjami?

--
stevep

Data: 2011-10-06 17:54:11
Autor: Ikselka

J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Owszem - "prezio" mu kazał zajrzeć do notatek, a na to Lisek stulił uszy.
--
XL

Data: 2011-10-06 11:09:26
Autor: J-23
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
On 6 Paź, 17:54, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 06 Oct 2011 17:14:10 +0200, stevep napisa (a):

> Dnia 06-10-2011 o 16:03:58 Ikselka <iks...@gazeta.pl> napisa (a):

> To nie prezio tylko Lis sypa insynuacjami?

Owszem - "prezio" mu kaza zajrze do notatek, a na to Lisek stuli uszy.
--
XL

"prezio" jest "dowciapny", chlopina sam smieje sie ze swoich cienkich
dowcipow. zle mowi po polsku. sugeruje dziennikarzowi okreslony
negatywny stosunek do politykow i obywateli niemieckich. powtarzam,
nie odpowiada z sensem na zadawane pytania, stosuje jakies kalambury
myslowe i kamuflaz. narazie tyle i az tyle!

Data: 2011-10-06 18:19:52
Autor: obserwator
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
"prezio" jest "dowciapny", chlopina sam smieje sie ze swoich cienkich
dowcipow.

...a dla ciebie to kto jest bardziej dowcipny: palikot czy tuskodonek?
A moze komoruski? Smialo, napisz do kogo ci blizej: do Angeli czy Putina?

Data: 2011-10-06 18:24:57
Autor: obserwator
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.

 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a): Pamietam jak na tej grupie nadawales do mnie na Polakow, jacy to sa okropni.

Wowczas nie przyszlo mi do glowy, ze mozesz po prostu nie czuc sie Polakiem.

No to jakiej narodowosci jestes? Wal prosto z mostu, a nie udawaj w sposob tak
podly i podstepny Polaka, szczegolnie, ze tu sie produkujesz od wielu lat (jak
widac po zapisach w archiwum). Placa ci za to, czy dzialasz tak zupelnie bezintersownie?

Data: 2011-10-06 11:31:47
Autor: J-23
 J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

napisales:
Pamietam jak na tej grupie nadawales do mnie na Polakow, jacy to sa okropni.
odpowiadam:
pomyliles sie, bo ja nigdy niczego takiego nie pisalem

Data: 2011-10-06 18:34:23
Autor: obserwator
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
pomyliles sie, bo ja nigdy niczego takiego nie pisalem

napisales. Masz widocznie krotka pamiec, jak kazdy czlowiek ktory po prostu
klamie.

Nie odpowiedziales mi na zadne pytania? --

Data: 2011-10-06 22:37:37
Autor: J-23
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
On 6 Paź, 20:34, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> pomyliles sie, bo ja nigdy niczego takiego nie pisalem

napisales. Masz widocznie krotka pamiec, jak kazdy czlowiek ktory po prostu
> [...]

mam w niepowazaniu twoje pytania, jak chcesz to sam sobie odpowiedz
skoro wszystko wiesz lepiej

Data: 2011-10-07 08:13:55
Autor: stevep
Dnia 06-10-2011 o 20:34:23  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A odkąd to kretyni są od zadawania pytań?

--
stevep

Data: 2011-10-07 08:12:50
Autor: stevep
Dnia 06-10-2011 o 20:24:57 obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Takim debilom jak ty nikt nie zapłaci, najwyżej żebyś zamknął mordę i nie  kompromitował tych, za którymi ujadasz.

--
stevep

Data: 2011-10-06 21:15:35
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 6 Oct 2011 11:09:26 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Kalambury? kamuflaż? - po prostu mówi o sprawach, których nie rozumiesz.
--
XL

Data: 2011-10-07 08:11:13
Autor: stevep

J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm i stąd ten protest do Rady Etyki?

--
stevep

Data: 2011-10-05 21:23:36
Autor: Kaczysta

wrote:
[...]

A były takie pytania? Np. z o pistoleciku?
AZ

Data: 2011-10-05 16:26:16
Autor: Leprechaun
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6hmul$krl$1inews.gazeta.pl...

http://vimeo.com/30013308

Nie pieprz kacapie. Twój szef zachowywał się jak jakis nadęty bufon. Człowiek tej klasy co Lis na szczęście nie zniżył się do poziomu gleby prezentowanej przez Jarkacza.

Bombel

Data: 2011-10-05 21:22:57
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e8c69b8$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lis mało się nie zapluł ze złości - wyraźnie było widać, że ta porażka go rozsierdziła.
AZ

Data: 2011-10-06 00:06:23
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 5 Oct 2011 21:22:57 +0200, Kaczysta napisał(a):

Lis mało się nie zapluł ze złości - wyraźnie było widać, że ta porażka go rozsierdziła.

No, na końcu ja widziałam u niego tylko strach.
--
XL

Data: 2011-10-05 21:53:16
Autor: J-23
On 6 Paź, 00:06, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> rozsierdziła.

No, na końcu ja widziałam u niego tylko strach.

Kazdy widzi to co sam chce zobaczyc!

Data: 2011-10-06 15:51:13
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 5 Oct 2011 21:53:16 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Przyjrzyj się zatem Lisowi, kiedy odpowiada "Nie" - na pytanie JK "Czy się
pan założy?".
--
XL

Data: 2011-10-05 23:54:35
Autor: Ikselka
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
Dnia Wed, 5 Oct 2011 16:26:16 +0200, Leprechaun napisał(a):

Człowiek tej klasy co Lis

:-D
--
XL

Data: 2011-10-05 21:35:42
Autor: boukun
[...]

Chodzą słuchy, że to synek jakiegoś biskupa...

boukun

Data: 2011-10-05 13:18:29
Autor: J-23
On 5 Paź, 21:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:j6hmul$krl$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> Nic nie pisa am o programie Lisa, bo Salon zala a fala notek na ten temat. W
> nocy po programie tylko komentowa am bo cz owiek musi swoje emocje wyrzuci -
> musi , bo si udusi. Ale dzisiaj nie o samym programie obm conym z ka dej
> strony, jedynie o samym Przypadku Lisa.

> Pan Lis kiedy BY dziennikarzem. Niestety uwierzy w swoj bosko , chocia
> przecie by wielokrotnie ostrzegany - wyrzucono go z TVN, wyrzucono z
> Polsatu. Wtedy insynuowa , e zrobiono to na polecenie Kaczy skiego, no mo na
> umrze ze miechu. Mimo to dosta program w telewizji publicznej i tygodnik

Chodz s uchy, e to synek jakiego biskupa...

boukun

z zakonnica

Data: 2011-10-05 23:53:29
Autor: Ikselka
PRZEpadek Lisa. Re: Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza. (was: Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 13:43:49 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Lis jak to Lis. Po jego wyrzuceniu żona Hanna w proteście strzeliła focha i
odeszła, poszli oboje do TVP. W TVP Lisowa, dziennikarzyna o gwiazdorskich
zapędach jak mąż, pozwoliła sobie na "twórcze i indywidualne potraktowanie"
tego, co miała tylko jako spikerka przed kamerą odczytać z kartki, bo do
tego ją tam zaangażowano i do niczego wiecej. Tak więc ją spuścili - ale
Lisek został, ani i się ruszył za żoną.

PS. Zmieniłam tytuł wątku, sorry, ale nie mogłam się powstrzymać :-)
--
XL

Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.