Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.

Data: 2011-10-05 16:26:16
Autor: Leprechaun
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6hmul$krl$1inews.gazeta.pl...

http://vimeo.com/30013308

Nie pieprz kacapie. Twój szef zachowywał się jak jakis nadęty bufon. Człowiek tej klasy co Lis na szczęście nie zniżył się do poziomu gleby prezentowanej przez Jarkacza.

Bombel

Data: 2011-10-05 21:22:57
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e8c69b8$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lis mało się nie zapluł ze złości - wyraźnie było widać, że ta porażka go rozsierdziła.
AZ

Data: 2011-10-06 00:06:23
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 5 Oct 2011 21:22:57 +0200, Kaczysta napisał(a):

Lis mało się nie zapluł ze złości - wyraźnie było widać, że ta porażka go rozsierdziła.

No, na końcu ja widziałam u niego tylko strach.
--
XL

Data: 2011-10-05 21:53:16
Autor: J-23
On 6 Paź, 00:06, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> rozsierdziła.

No, na końcu ja widziałam u niego tylko strach.

Kazdy widzi to co sam chce zobaczyc!

Data: 2011-10-06 15:51:13
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 5 Oct 2011 21:53:16 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Przyjrzyj się zatem Lisowi, kiedy odpowiada "Nie" - na pytanie JK "Czy się
pan założy?".
--
XL

Data: 2011-10-05 23:54:35
Autor: Ikselka
Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.
Dnia Wed, 5 Oct 2011 16:26:16 +0200, Leprechaun napisał(a):

Człowiek tej klasy co Lis

:-D
--
XL

Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.