Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem

Data: 2011-01-30 17:36:58
Autor: obserwator
Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem
...na to, jak powanym bledem bylo dopuszczenie bylych TW i wyselekcjonowaqnych
opozycjonistow do zajmowania wysokich stanowisk w Polsce po tzw. transformacji
ustrojowej.

Gdyby zastosowano wariant norweski (ten po II wojnie swiatowej) lub nawet
niemiecki albo czeski sposob tranformacji ustrojowej, Polaska dzisiaj nie
stanelaby nad przepascia.

Na blogpress.pl zamieszczono tekst o jednym z czlowych swirow i psychopatow oraz tchorzy, udajacego bylego *opozycjoniste*.

Od dłuższego czasu obserwując marszałka Niesiołowskiego da się zauważyć
wzrastający poziom agresji, który to red. Stanisław Michalkiewicz z pewnością
przypisałby "skołatanym nerwom". Manipulacje sondażami których doświadczyliśmy
podczas ostatniej kampanii prezydenckiej (przypomnę choćby kompromitujący
sondaż GW - 51 do 33 % dla Komorowskiego LINK) nie pozwalają wierzyć w to co
obecnie serwują nam ośrodki badania. Oczywiście trend jest na pewno
odzwierciedlony, ale co od liczb zachowałbym daleko idącą ostrożność. Co zatem
robić? Skąd brać wiarygodne wyniki? Dla mnie wystarczy obserwacja
gestykulacji, mimiki i wsłuchiwanie się w wypowiedzi pana marszałka
Niesiołowskiego. Im więcej agresji, chamstwa i nerwów z jego strony tym lepiej
w sondażach stoi partia Jarosława Kaczyńskiego. Po katastrofie smoleńskiej
nerwowość pana marszałka wyraźnie się nasiliła, a stan emocjonalny non stop
pogarsza się. Marszałek sprawia wrażenie człowieka który pokonuje kolejne
schody na drodze do kompletnej utraty samokontroli...Najnowsze badania
sondażowe odnotowują poważny spadek poparcia dla PO, co nie dziwi w świetle
doniesień o widmie rychłego bankructwa naszego kraju (LINK). Partie
przeprowadzają badania sondażowe na własne potrzeby i PO musiała wcześniej
wiedzieć o obserwowanym obecnie spadku. Ja też wiedziałem, bez zamawiania
sondaży, po wyraźnym pogorszeniu stanu zdrowia pana marszałka obserwowanym
podczas ostatniej debaty w sejmie (osobom które nie widziały polecam film
pokazujący w skrócie tamte wydarzenia (LINK)). Wzbudzające daleko idący
niepokój zachowanie marszałka - podskakiwanie, wybuchy śmiechu czy egzaltacja
i eksponowanie wyjątkowej głupoty (bo inaczej nie da się nazwać odbierania
głosu w tak ważnej debacie gdy na sali obecne są rodziny ofiar) to typowe
objawy wskazujące, że pokonał on kolejny stopień wspomnianej drogi ku
obłędowi. Nerwowość narasta co da się też zauważyć w wypowiedziach marszałka
na temat debaty o katastrofie:

http://www.blogpress.pl/node/7440

Data: 2011-01-30 20:21:36
Autor: Krzysztof
Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem
Na blogpress.pl zamieszczono tekst o jednym z czlowych swirow i psychopatow
oraz tchorzy, udajacego bylego *opozycjoniste*.

Ja akurat pod tym pojęciem widzę kogoś innego.

K.

Data: 2011-01-30 19:28:21
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
> Na blogpress.pl zamieszczono tekst o jednym z czlowych swirow i > psychopatow
> oraz tchorzy, udajacego bylego *opozycjoniste*.

Ja akurat pod tym pojęciem widzę kogoś innego.

a Niesiolowski jest normalny ? :)))) Strach sie bac.

Data: 2011-01-31 16:55:21
Autor: cirrus
Użytkownik "obserwator " <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ii4e4l$515$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty nie musisz, każdy wariat widzi wariata gdzie indziej.

--
stevep

Data: 2011-01-31 17:12:46
Autor: u2
W dniu 2011-01-30 18:36,  obserwator pisze:
[...]

Fakt, wygląda na kliniczny przykład idioty.

Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem