Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem

Data: 2011-01-30 20:21:36
Autor: Krzysztof
Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem
Na blogpress.pl zamieszczono tekst o jednym z czlowych swirow i psychopatow
oraz tchorzy, udajacego bylego *opozycjoniste*.

Ja akurat pod tym pojęciem widzę kogoś innego.

K.

Data: 2011-01-30 19:28:21
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
> Na blogpress.pl zamieszczono tekst o jednym z czlowych swirow i > psychopatow
> oraz tchorzy, udajacego bylego *opozycjoniste*.

Ja akurat pod tym pojęciem widzę kogoś innego.

a Niesiolowski jest normalny ? :)))) Strach sie bac.

Data: 2011-01-31 16:55:21
Autor: cirrus
Użytkownik "obserwator " <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ii4e4l$515$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty nie musisz, każdy wariat widzi wariata gdzie indziej.

--
stevep

Przypadek Niesiolowskiego - kardynalnym dowodem