Przypadek 'matusma'..

Data: 2009-04-28 21:41:44
Autor: matusm
Przypadek 'matusma'..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gt76bn$id8$1inews.gazeta.pl...
.. zawsze mnie zastanawiał.. Facet uważa się za patriotę, od czasu do czasu
wstawi jakąś antyżydowską kwestię, co nie zmienia faktu, że całe życie
przepracował w milicyjnym aparacie opresji..

Żelazna konsekwencja w wieloletnim i systematycznym powtarzaniu cynicznej
wypowiedzi esbeka Kiszczaka niewiele zmienia w ocenie jego postawy moralnej...

Moim zdaniem trzeba być kurwą, żeby pracować jako milicjant w okupowanym
kraju... A waszym?..

No jak jesteś zadowolony???

Masz racje w kwestii ze z żydkami to tak rocznie ich oceniam bo urodziłem się i wychowałem w Lodzi a na dodatek dorastałem w Śródmieściu wiec  z żydkami miąłem bezpośrednio do czynienia.Z nimi jest krocznie bo Tuwim ,bo Herbert a z drugiej strony to te brudne  dydki zawsze  skore do sprzedania własnej  skory,chociaż nawet im współczuje ,jesteś typowym przykładem zagubienia ,bez osobowości,
bez własnego  zdania,rozdarty nie wiedzący czego chcesz i za kim obstawać

Masz problem,bo jakoś nikt nigdy nie zarzucił mi pisanie nieprawdy a drugiej strony to ja od piętnastu lat się nie ukrywam,pisze  z tego samego adresu,jestem wiarygodny ,mogę udowodnić  ze ,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-29 09:25:50
Autor: Vic
Przypadek 'matusma'..
matusm wrote:
Masz problem,bo jakoś nikt nigdy nie zarzucił mi pisanie nieprawdy a drugiej strony to ja od piętnastu lat się nie ukrywam,pisze  z tego samego adresu,jestem wiarygodny ,mogę udowodnić  ze ,,,,,,,,,,,,,,,

A tak swoja droga, strasznie musial ci zajsc za skore ten twoj byly szef, ktorego tak namietnie cytujesz w sygnaturce... :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-29 19:27:15
Autor: matusm
Przypadek 'matusma'..

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gt9008$jk2$2mx1.internetia.pl...
matusm wrote:
[...]

Wszystko jest w moich aktach osobowych ,nie ma nic do ukrycia ,IPNy ,co chcesz

 mam powody twierdzic  ze po 1990r w Policji rzadzi SB,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-04-30 08:18:05
Autor: Vic
Przypadek 'matusma'..
matusm wrote:
Wszystko jest w moich aktach osobowych ,nie ma nic do ukrycia ,IPNy ,co chcesz

E, nie... Wlasciwie tak bardzo mnie to nie interesuje. Zartuje sobie tylko z tej waszej (twojej i innych grupowiczow) zacietosci w odniesieniu do poruszonego tematu.

 mam powody twierdzic  ze po 1990r w Policji rzadzi SB,,,,,,,

Mysle, ze to za duzo powiedziane. Dawni SB-cy na pewno maja wplywy w policji, bo maja haki na starszych panow, ktorzy teraz piastuja w tej organizacji najwyzsze stanowiska.
Ale ich bardziej interesuja interesy :) Policja ma tylko nie przeszkadzac.
Myslisz, ze na kogo robily te wszystkie Pruszkowy i inne Wolominy? Myslisz, ze spiritus movens tych wszystkich "przedsiewziec" byly te dresiate bezmozgi typu Perszing?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec