Przypadek upośledzonego Piotrusia

Data: 2009-09-11 17:09:15
Autor: boukun
Przypadek upośledzonego Piotrusia
Psychopata lata za mną po różnych forach, ostatnio po scp:

Data: 2009-09-11 17:10:30
Autor: boukun
Przypadek upośledzonego Piotrusia
Psychopata lata za mną po różnych forach, ostatnio po scp:

Widzę, że "ooo" zamieniłeś na "uuuu". Rozwijasz swoją ętelegęcję słowną hałsfrał.
Przeczytałeś już zadane kawalki z wikipedii?
Czytaj hałsfrał, bo braki nadrabiasz konfabulacjami...
Do lektury:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia
dołóż drugi feler:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Korsakowa
Ech, bidny głuptasie.
Piotr

Głupi psychopata jak widzę nie może żyć beze mnie. Co za nieszczęśliwy przypadek. Potem debil sie będzie wypierał, że nie lata za mną po różnych forach i wkleja moje zdjęcia i prymitywne teksty... Głupki tak mają...

boukun

Przypadek upośledzonego Piotrusia