Przypadkowa data?

Data: 2012-11-11 08:12:33
Autor: Trybun
Przypadkowa data?

Za chwile zaczną się szopki świętowania niepodległości, a dzień wcześniej kolesie już jawnie oddają nasz kraj pod protektorat imperialistów. I tak się zastanawiam - datę dla większego upokorzenia Polski i Polaków wybrali jankesi czy "nasze" alfonsy?

http://www.youtube.com/watch?v=TqLkIDbcbiY&feature=related

Komu dzisiaj Imć Zagłoba zarzuciłby zdradę?

Data: 2012-11-11 09:17:56
Autor: leszek niewiadomski
Przypadkowa data?
Am 11.11.2012 08:12, schrieb Trybun:

[...]

Apteki tez strajkuja?
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-11 09:47:18
Autor: Trybun
Przypadkowa data?
W dniu 2012-11-11 09:17, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Powiedz leszku jaki cel ma ta twoja obcojęzyczna sygnaturka pod wiadomościami. Chcesz sobie dodawać tym powagi . Język Polski jest dla ciebie zbyt ubogi że musisz się posiłkować wzorem otumanionyc baranów cudzym?

Data: 2012-11-11 10:10:49
Autor: leszek niewiadomski
Przypadkowa data?
Am 11.11.2012 09:47, schrieb Trybun:
[...]

Mam sporo innych, ktore wlaczam na rozne okazje i wedle wlasnego widzimisie. Np.:

Es gibt viel Dummheit, Engstirnigkeit und Ignoranz in der Welt - bekämpfen wir sie mit noch mehr Dummheit, Engstirnigkeit und Ignoranz :)! (eViL_oNe)

>Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи.< (Фаина Георгиевна Раневская)

'Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to przecież mniej boli'

Ktora lepsza?
ln.
--
Polskie tlumaczenie: "Wraz z trwaniem dyskusji w polskojezycznym Internecie, prawdopodobieństwo porównania czegoś lub kogoś do nazizmu bądź Hitlera, nazwania oponenta esbekiem, agentem wplywu, folksdojczem lub idiota dąży do 1" (nowe prawo Godwina)

Data: 2012-11-11 10:13:12
Autor: Przemysaw M.
Przypadkowa data?
Dnia Sun, 11 Nov 2012 08:12:33 +0100, Trybun napisa(a):

Za chwile zaczn si szopki witowania niepodlegoci, a dzie wczeniej kolesie ju jawnie oddaj nasz kraj pod protektorat imperialistw. I tak si zastanawiam - dat dla wikszego upokorzenia Polski i Polakw wybrali jankesi czy "nasze" alfonsy?

http://www.youtube.com/watch?v=TqLkIDbcbiY&feature=related

Komu dzisiaj Im Zagoba zarzuciby zdrad?

Kaczyskim i lewicy. To oni zapisali was do NATO.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-11-11 11:05:43
Autor: Trybun
Przypadkowa data?
W dniu 2012-11-11 10:13, Przemysaw M. pisze:
[...]

Czyli nikt nie bierze odpowiedzialnoci za to? Nie ma odwanego ktry by otwarcie by si do tego przyzna..? Podobnie zreszt byo z pochowkiem L. Kaczyskiego na Wawelu. Wniosek nasuwa si jeden - rzdz nami zakapturzone persony bez twarzy.

Przypadkowa data?