Przypadłość prawników ???

Data: 2009-06-26 10:43:18
Autor: Jackare
Przypadłość prawników ???
Trochę wakacyjnie...
Tak się składa że znam cztery osoby będące prawnikami. Są to osoby w różnym wieku - wszystkie pomiędzy 28 a 40 rokiem życia. Adwokaci i radcowie prawni po aplikacjach. I wszyscy kłamią na temat pieczenia ciasta - konkretnie mówią z uporem godnym lepszej sprawy, że ogólnie pieką ciasta, że upiekli takie to a takie ciasto, które jest EWIDENTNIE ciastem kupionym w cukierni lub sklepie. Jeden z nich ostatnio zapierał się że sam upiekł całe ciasto jakie było serwowane na jego weselu - nie ma szans - było to ciasto z cukierni.
To jakaś przypadłość zawodowa prawników, sposób na dowartościowanie się, stworzenie wizerunku osoby "ciepłej i domowej" czy jakaś teoria lansowana na uczelni i wdrażana w życie przez jej absolwentów.
Wszyscy oni kończyli prawo na Uniwersytecie Śląskim.
Czy komuś jest znany podobny przypadek ?
--
Jackare

Data: 2009-06-26 02:32:53
Autor: Lisciasty
Przypadłość prawników ???
On 26 Cze, 10:43, "Jackare" <j...@sp.de.pl> wrote:
[...]

Masz wyśmienity temat na pracę doktorską z socjologii :P

Pzdr.
L.

Data: 2009-06-26 09:39:28
Autor: Olgierd
Przypadłość prawników ???
Dnia Fri, 26 Jun 2009 10:43:18 +0200, Jackare napisał(a):

To jakaś przypadłość zawodowa prawników, sposób na dowartościowanie się,
stworzenie wizerunku osoby "ciepłej i domowej"

Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i domowy, i też tego nie udaję.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-26 11:50:40
Autor: witek
Przypadłość prawników ???
Olgierd wrote:

Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i domowy, i też tego nie udaję.

To w takiem razie d... z ciebie, a nie prawnik.

Data: 2009-06-26 12:03:35
Autor: Johnson
Przypadłość prawników ???
Olgierd pisze:

To jakaś przypadłość zawodowa prawników, sposób na dowartościowanie się,
stworzenie wizerunku osoby "ciepłej i domowej"

Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i domowy, i też tego nie udaję.

Z tego wniosek że nie jesteś po uniwersytecie śląskim  ani gdańskim :)

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2009-06-26 12:05:10
Autor: spp
Przypadłość prawników ???
Johnson pisze:

Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i domowy, i też tego nie udaję.

Z tego wniosek że nie jesteś po uniwersytecie śląskim  ani gdańskim :)

Albo że nie jest prawnikiem. ;)

--
spp

Data: 2009-06-26 03:26:53
Autor: przypadek
Przypadłość prawników ???
On 26 Cze, 12:05, spp <s...@op.pl> wrote:
Johnson pisze:

> Z tego wniosek że nie jesteś po uniwersytecie śląskim  ani gdańskim :)

Albo że nie jest prawnikiem. ;)

--
spp

Wszystkie wnioski błędne. Zapewne kłamie jak z nut.

Data: 2009-06-26 14:35:17
Autor: ąćęłńóśźż
Przypadłość prawników ???
Warunek wystarczający czy konieczny?
JaC

-- -- -

Zapewne kłamie jak z nut.

Data: 2009-06-26 12:07:21
Autor: Olgierd
Przypadłość prawników ???
Dnia Fri, 26 Jun 2009 12:05:10 +0200, spp napisał(a):

Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i
domowy, i też tego nie udaję.

Z tego wniosek że nie jesteś po uniwersytecie śląskim  ani gdańskim

Albo że nie jest prawnikiem.

Pewnie pozory mylą. UWr się kłania ;-)

Data: 2009-06-26 10:45:21
Autor: Leszek
Przypadlosc prawników ???
In article <h221mq$7t6$1@atlantis.news.neostrada.pl>, j@sp.de.pl says...>
Troch? wakacyjnie...
Tak si? sk?ada ?e znam cztery osoby b?d?ce prawnikami. S? to osoby w ró?nym wieku - wszystkie pomi?dzy 28 a 40 rokiem ?ycia. Adwokaci i radcowie prawni po aplikacjach. I wszyscy k?ami? na temat pieczenia ciasta - konkretnie mówi? z uporem godnym lepszej sprawy, ?e ogólnie piek? ciasta, ?e upiekli takie to a takie ciasto, które jest EWIDENTNIE ciastem kupionym w cukierni lub sklepie. Jeden z nich ostatnio zapiera? si? ?e sam upiek? ca?e ciasto jakie by?o serwowane na jego weselu - nie ma szans - by?o to ciasto z cukierni.
To jaka? przypad?o?? zawodowa prawników, sposób na dowarto?ciowanie si?, stworzenie wizerunku osoby "ciep?ej i domowej" czy jaka? teoria lansowana na uczelni i wdra?ana w ?ycie przez jej absolwentów.
Wszyscy oni ko?czyli prawo na Uniwersytecie ?l?skim.
Czy komu? jest znany podobny przypadek ?

Tak jest, moge to potwierdzic. Prawnicy po Uniwersytecie Gdanskim tez tak robia.

Data: 2009-06-26 10:46:25
Autor: spp
Przypadlosc prawników ???
Leszek pisze:

[...]

A ogry też tak robią?

--
spp

Data: 2009-06-26 10:48:44
Autor: Krzysztof Jodłowski
Przypadlosc prawników ???
A ogry też tak robią?

Nie. Ogry są jak cebula :)

Krzysztof

Data: 2009-06-26 11:16:46
Autor: Maciek
Przypadłość prawników ???
Jackare wrote:

Trochę wakacyjnie...
Oczywiście, podstawowy coroczny egzamin prawnika to egzamin z kłamstwa -
tyle, że niektórzy kiepsko zdają.... :P

--
Maciek

Data: 2009-06-26 19:10:23
Autor: Jotte
Przypadłość prawników ???
W wiadomości news:h221mq$7t6$1atlantis.news.neostrada.pl Jackare
<j@sp.de.pl> pisze:

[...]
Tak, ale w drugą stronę.
Znam bardzo blisko byłego prokuratora jeszcze z powojennych czasów Koby i okresu kilkunastu lat "pokobowskich". To już, rzecz jasna, starszy czowiek. I on zawsze na święta 2 razy do roku stawia pasztet własnej roboty. Długo nie wierzyłem, że sam robił, ale kiedyś byłem tego świadkiem.
Dzięki temu wiem, że zrobienie pasztetu nie może być bardzo trudne, skoro nawet prawnik potrafi, i to naprawdę całkiem smaczny. ;)

--
Jotte

Data: 2009-06-26 19:20:41
Autor: .B:artek.
Przypadłość prawników ???
Jackare wyskrobał(a):
[...]

1) Udowodnij prawnikowi, że kupił to ciasto w cukierni lub w sklepie.
2) Kłamie większość ludzi. Wśród prawników mniej więcej taki sam odsetek co wśród sprzedawców, pracowników banków czy kierowców autobusów.
3) Może nie zrozumiałeś żartu, konwencji. Czasem takie "kłamstwa" puszcza się dla zabawy.

--
..B:artek.

Przypadłość prawników ???