Przypadłość prawników ???

Data: 2009-06-26 19:10:23
Autor: Jotte
Przypadłość prawników ???
W wiadomości news:h221mq$7t6$1atlantis.news.neostrada.pl Jackare
<j@sp.de.pl> pisze:

Trochę wakacyjnie...
Tak się składa że znam cztery osoby będące prawnikami. Są to osoby w
różnym  wieku - wszystkie pomiędzy 28 a 40 rokiem życia. Adwokaci i
radcowie prawni  po aplikacjach. I wszyscy kłamią na temat pieczenia
ciasta - konkretnie  mówią z uporem godnym lepszej sprawy, że ogólnie
pieką ciasta, że upiekli  takie to a takie ciasto, które jest EWIDENTNIE
ciastem kupionym w cukierni  lub sklepie. Jeden z nich ostatnio zapierał
się że sam upiekł całe ciasto  jakie było serwowane na jego weselu - nie
ma szans - było to ciasto z  cukierni.
To jakaś przypadłość zawodowa prawników, sposób na dowartościowanie się, stworzenie wizerunku osoby "ciepłej i domowej" czy jakaś teoria
lansowana na  uczelni i wdrażana w życie przez jej absolwentów.
Wszyscy oni kończyli prawo na Uniwersytecie Śląskim.
Czy komuś jest znany podobny przypadek ?
Tak, ale w drugą stronę.
Znam bardzo blisko byłego prokuratora jeszcze z powojennych czasów Koby i okresu kilkunastu lat "pokobowskich". To już, rzecz jasna, starszy czowiek. I on zawsze na święta 2 razy do roku stawia pasztet własnej roboty. Długo nie wierzyłem, że sam robił, ale kiedyś byłem tego świadkiem.
Dzięki temu wiem, że zrobienie pasztetu nie może być bardzo trudne, skoro nawet prawnik potrafi, i to naprawdę całkiem smaczny. ;)

--
Jotte

Przypadłość prawników ???