Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać

Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać

Data: 2009-03-09 17:48:30
Autor: Jacek Sowiński
Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać
Użytkownik "Mateusz Mirski" <mattizUSUN@TOinteria.pl> napisał w wiadomości news:gp3dom$nug$1news.interia.pl...
Witam!

Dzisiaj ktoś zajechał mi drogę i ratując się przewaliłem zablokowanym kołem w krawężnik. Z zewnątrz połamany kołpak i ślad na feldze. Co powinienem sprawdzić i czego żądać od PZU, bo chciałbym, żeby ta kontrola była na ich koszt. Generalnie nie chcę zarabiać na tym, chcę mieć tylko pewność, że ten samochód powozi mnie jeszcze jakiś czas i że nie będą za miesiąc robił pół zawieszenia, bo czegoś nie dopilnowałem.

wyważanie kół  i zbierzność powinno wystarczyć. Dla 100% pewności pojedz na stacje diagnostyczną na trzepaki. Żeby wymienić pół zawieszenia po takim czymś, musiałbyś zawinąć koło pod auto.

--
Stoout
prywatnie Fiat CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
służbowo Citroen Berlingo 1,6HDI '08 & Uniden 520 / ML145

Data: 2009-03-10 09:05:11
Autor: krzysiek82
Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać
Jacek Sowiński pisze:
wyważanie kół  i zbierzność powinno wystarczyć. Dla 100% pewności pojedz na stacje diagnostyczną na trzepaki. Żeby wymienić pół zawieszenia po takim czymś, musiałbyś zawinąć koło pod auto.


Nie koniecznie czasami takie uderzenia kończą się deformacją podłogi. Spotkałem się z takim czymś kiedyś w mk2. Dziewczyna przyłożyła zdrowo w
wysoki krawężnik złapała kapcia, po założeniu nowego koła dało się jechać ale koło szło krzywo potem się okazało, że przesunęły się przednie sanki. Stwierdziliśmy, że nie opłaca się naprawiać i auto poszło do kasacji.

--
krzysiek82

Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona