Data: 2009-03-09 17:48:30 | |
Autor: Jacek Sowiński | |
Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać | |
Użytkownik "Mateusz Mirski" <mattizUSUN@TOinteria.pl> napisał w wiadomości news:gp3dom$nug$1news.interia.pl...
Witam! wyważanie kół i zbierzność powinno wystarczyć. Dla 100% pewności pojedz na stacje diagnostyczną na trzepaki. Żeby wymienić pół zawieszenia po takim czymś, musiałbyś zawinąć koło pod auto. -- Stoout prywatnie Fiat CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler służbowo Citroen Berlingo 1,6HDI '08 & Uniden 520 / ML145 |
|
Data: 2009-03-10 09:05:11 | |
Autor: krzysiek82 | |
Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać | |
Jacek Sowiński pisze:
wyważanie kół i zbierzność powinno wystarczyć. Dla 100% pewności pojedz na stacje diagnostyczną na trzepaki. Żeby wymienić pół zawieszenia po takim czymś, musiałbyś zawinąć koło pod auto. Nie koniecznie czasami takie uderzenia kończą się deformacją podłogi. Spotkałem się z takim czymś kiedyś w mk2. Dziewczyna przyłożyła zdrowo w wysoki krawężnik złapała kapcia, po założeniu nowego koła dało się jechać ale koło szło krzywo potem się okazało, że przesunęły się przednie sanki. Stwierdziliśmy, że nie opłaca się naprawiać i auto poszło do kasacji. -- krzysiek82 |
|