Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać

Data: 2009-03-11 10:18:52
Autor: MichałG
Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać
Mateusz Mirski pisze:
Witam!

Dzisiaj ktoś zajechał mi drogę i ratując się przewaliłem zablokowanym kołem w krawężnik. Z zewnątrz połamany kołpak i ślad na feldze. Co powinienem sprawdzić i czego żądać od PZU, bo chciałbym, żeby ta kontrola była na ich koszt. Generalnie nie chcę zarabiać na tym, chcę mieć tylko pewność, że ten samochód powozi mnie jeszcze jakiś czas i że nie będą za miesiąc robił pół zawieszenia, bo czegoś nie dopilnowałem.

sprawdzić, czy krawężnik nieuszkodzony........ ;-)

M.

Przypieprzyłem w krawężnik - co sprawdzać