Przypisanie litery Pendrive pod XP

Data: 2009-12-19 11:35:58
Autor: Adax
Przypisanie litery Pendrive pod XP
Witam! Mam 3 partycje pod XP (C,D,E), DVD (F), G-K=lokalizacje  w sieci. Gdy wpinam Pendrive to wpycha się pod dysk G i w ten sposób nie mam połączenia do G.  Jak wymusić, żeby Pendrive stale miał bezkolizyjną np. literkę J: ? Pozdrawiam

Data: 2009-12-19 12:05:30
Autor: Mariusz Kruk
Przypisanie litery Pendrive pod XP
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Adax"
[...]

Zapytaj na wlasciwej grupie.

--

Data: 2009-12-19 14:08:14
Autor: ąćęłńóśźż