Przypisanie znaku g³osowego do numeru

Data: 2009-12-01 21:50:27
Autor: William Bonawentura
Przypisanie znaku g³osowego do numeru
W swoim aktualnym telefonie (Nokia 6020) mam funkcjê przypisania samodzielnie nagranego znaku g³osowego do 10 numerów. Dziêki temu w samochodzie ³±czê siê poprzez zestaw BT i wybieram numer mówi±c to moje nagranie. Skuteczno¶æ rozpoznawania jest 99%. Z uwagi na zu¿ycie aparatu szukam czego¶ nowego i ... nie ma w czym wybieraæ. Nokia proponuje rozpoznawanie g³osu na podstawie angielskiego syntezatora i wpisów nazwisk w ksi±¿ce telefonicznej - pomimo kilku prób nie uda³o mi siê poprawnie wybraæ numeru... Klasyczne wybieranie g³osowe ma ponoæ Nokia E52 której funkcjonalno¶æ i cena s± mi kompletnie zbêdne. Dlatego bardzo proszê o podpowied¼. Jaki telefon do ok. 1000z³ rynkowo pozwoli mi na "normalne" wybieranie kilku numerów g³osowo w samochodzie. Drugi wymóg - nie powinien byæ rozsuwany ani sk³adany tylko jednoczê¶ciowy.

Data: 2009-12-02 00:39:25
Autor: Olo
W dniu 2009-12-01 21:50, William Bonawentura pisze:

Jaki telefon do ok. 1000z³ rynkowo pozwoli mi na "normalne"

wybieranie kilku numerów g³osowo w samochodzie

Wszystkie telefony SE maj± wybieranie g³osowe i wybierz co Ci pasi.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-12-02 18:38:08
Autor: Piotrek
Przypisanie znaku g³osowego do numeru
Moja poprzednia Nokia 6230i mia³a co¶ takiego, ale trzeba by³o samemu sobie
nagraæ znak g³osowy i dzia³a³o to nie¼le. ¯ona ma N73 i tam jest angielski
syntezator wiêc nie uda³o mi siê ani razu wybrac g³osowo numeru. Moja
obecna N82 potrafi za to robiæ to praktycznie bezb³êdnie i radzi sobie
nawet ze skomplikowanymi nazwami, ale kosztuje ponad 1000 z³. Za to nie
trzeba wprowadzaæ znaków g³osowych bo ona dodaje je sobie sama, tak wiêc
wpisanie dowolnego u¿ytkowanika powoduje automatyczne powstanie znaku
g³osowego, co oszczêdza masê czasu.

Przypisanie znaku g³osowego do numeru