Przypomienie.

Data: 2010-05-24 00:18:34
Autor: Endriu
Przypomienie.
Przypominam "eliotowską" prognozę kolegi Lema z 23.01.2010....

>50% zniesienie ruchu od dołka w marcu w  38% czasu ruchu od dołka w
>marcu

Czyli gdzieś tak na 20 maja poziom gdzieś tak 1900 ?.

..... w której to wieszczono znaczne spadki, podczas gdy w
rzeczywistości znaleźliśmy się mniej więcej na tym samym poziomie co
23 stycznia 2010.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 08:33:48
Autor: Endriu
Przypomienie.
> [...]

.... w której to wieszczono znaczne spadki, podczas gdy w
rzeczywistości znaleźliśmy się mniej więcej na tym samym poziomie co

O proszę a tu kolega Lem "jest za a nawet przeciw" jednocześnie -
"wróży" wzrosty i spadki w tym samym czasie.

http://ifutures.pl/2010-komentarze-sesji-t2777.html#p16859

"[...]
Ja od ponad roku pokazuję taki wykres long term:
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7950&mode=view
[...]".

A to szarlatan....

Endriu