Przypominam, że monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]

Data: 2009-09-09 12:34:45
Autor: Antenka
Przypominam, że monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]
Środa, 9 września 2009 roku

Powiało straszną nudą. Tzvele jak zwykle rozczula się nad żydostwem.
Boukun sypie świńskimi kawałami jak z rękawa - zapomniałam, że to
rzeźnik. Jadryś trochę politykuje - wspomina jak dobrze żyło się w
komunizmie. Piotruś toczy boje z wałkuństwem - chyba nieskuteczne, bo
to wyjątkowo toporny wałkoń jest. Slavinka urządziła wieczór przy
świecach przy ukraińskich przyśpiewkach. Po dłuższej przerwie pojawił
się Golgate mający bliskie spotkanie z osłem. A kupa - Kupecki zużył
120 rolek papieru toaletowego, bo taką ma sraczkę po zżartej papce z
GóWna.

Antenka : - /

Data: 2009-09-09 21:52:02
Autor: Lorn
Przypominam, że monitoring politykierws twa na psp trwa :-]
Antenka pisze:
Środa, 9 września 2009 roku

Powiało straszną nudą.

Idź na spacer.

Data: 2009-09-09 22:21:14
Autor: mund
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c5d4e1cd-ac17-4f17-b8de-82d75e7c9efba7g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Same popeerelowskie sieroty...

Data: 2009-09-10 08:20:09
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Czyli - co? Może trzeba by było zmienić nazwę grupy, na np. - pl.soc. wszystko tylko nie polityka.. ;-)

Data: 2009-09-10 00:19:14
Autor: Antenka
Przypominam, że monitoring politykierwstwa na p sp trwa :-]
Czyli - co? Może trzeba by było zmienić nazwę grupy, na np. - pl.soc.
wszystko tylko nie polityka.. ;-)

W rzeczy samej. Trza zmienić nazwę na pl.soc.blubry ;-)

Antenka

Data: 2009-09-10 13:10:27
Autor: VicAbarca
Przypominam, Ĺźe monitoring politykierwst wa na psp trwa :-]
Antenka пишет:
W rzeczy samej. Trza zmienić nazwę na pl.soc.blubry ;-)

A moze pl.soc.ciarachy albo pl.soc.ciaproki ?

--
Vic

Data: 2009-09-10 13:28:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Przypominam, Ĺźe monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]
Antenka пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> W rzeczy samej. Trza zmieniÄ&#65533; nazwÄ&#65533; na pl.soc.blubry ;-)

A moze pl.soc.ciarachy albo pl.soc.ciaproki ?

a napsykład:

pl.soc.cimnioki, abo pl.soc.ciućmoki...?

Data: 2009-09-10 08:48:25
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Noa jo AMTENKO...!?

- pseca niepedziołem, ze jus twojich wielgachnych cycoruw łoglondać niechcem...!

Bojak cycory śwarne, toi sparkem wilgotnom mieć musis, a to jus u prawdziwego
chopa łokrutne krencenie wycynio...!

Noto wewtury dziń na tom wiecornom zupkem i spacerek sem pujdziemy...?

Niedługo natej wasej POLAGZE u Poznania łoscypki, kapcie, wazechy i fyrlacki
prezentować bedem, by wpsysłości łokrutne bizmesy robić, winc wdohtora mogłybymy
siem troseckem zabawić...

--

Przypominam, że monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]