Przypominam, że monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]

Data: 2009-09-09 22:21:14
Autor: mund
Przypominam, że monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c5d4e1cd-ac17-4f17-b8de-82d75e7c9efba7g2000yqo.googlegroups.com...
Środa, 9 września 2009 roku
Powiało straszną nudą. Tzvele jak zwykle rozczula się nad żydostwem.
Boukun sypie świńskimi kawałami jak z rękawa - zapomniałam, że to
rzeźnik. Jadryś trochę politykuje - wspomina jak dobrze żyło się w
komunizmie. Piotruś toczy boje z wałkuństwem - chyba nieskuteczne, bo
to wyjątkowo toporny wałkoń jest. Slavinka urządziła wieczór przy
świecach przy ukraińskich przyśpiewkach. Po dłuższej przerwie pojawił
się Golgate mający bliskie spotkanie z osłem. A kupa - Kupecki zużył
120 rolek papieru toaletowego, bo taką ma sraczkę po zżartej papce z
GóWna.
Antenka : - /

Same popeerelowskie sieroty...

Przypominam, że monitoring politykierwstwa na psp trwa :-]