Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o

Data: 2011-04-24 01:29:49
Autor: Hans Kloss
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
.... nie ma dzisiaj ¿adnych ¶wi±t, zreszt± kiedy indziej te¿ ¶wi±t nie
maj±. Bo niby co ta swo³ocz mo¿e ¶wiêtowaæ- rocznicê zmumifikowania
Lenina, wybrania truskodonka I sekretarzem albo wychlania pierwszej
ma³pki przez palikota? Wiec ju¿ od rana sraj± i palikoc± na grupie
ró¿ne takie piepszykosko-k³ameckie gnidy, wrêcz prosz±c o plaskacza w
ryj durny i têpy. Ale ¿e w ¶wiêta, a tym bardziej w najwa¿niejsze
¶wiêto chrze¶cijan,  nale¿y powstrzymywaæ siê od wykonywania prac
niekoniecznych  to ja im po chrze¶cijañsku wybaczam i odpuszczam-
dzisiaj. Co nie znaczy ze kto¶ mniej ode mnie religijny nie mo¿e im
dzi¶ sprzedaæ od niechcenia kopa, bo rzetelnie na niego zas³u¿yli.
J-23

Data: 2011-04-24 10:43:49
Autor: Krzysztof
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:247dbb5f-cf46-4ad6-a0a1->6418a47f2eb8@t16g2000vbi.googlegroups.com...
... nie ma dzisiaj ¿adnych ¶wi±t, zreszt± kiedy indziej te¿ ¶wi±t nie
maj±.
A ty ja widaæ obchodzisz - oczywiscie z mi³o¶ci± bli¼niego i przebaczeniem.
Typowa polityka "mi³o¶ci" wg picu.
K.

Data: 2011-04-24 03:35:30
Autor: Hans Kloss
On 24 Kwi, 10:43, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:

A ty ja widaæ obchodzisz - oczywiscie z mi³o¶ci± bli¼niego i przebaczeniem.
 Przecie¿ wyra¼nie napisa³em ¿e, cytujê, "wybaczam i odpuszczam",
¶lepia zbytnio krwi± nabieg³y ¿e wci±¿ masz problemy ze sk³adaniem
literek w s³owa?
J-23

Data: 2011-04-24 12:41:10
Autor: Grzegorz Z.
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
Hans Kloss napisa³:

On 24 Kwi, 10:43, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:

A ty ja widaæ obchodzisz - oczywiscie z mi³o¶ci± bli¼niego i przebaczeniem.
 Przecie¿ wyra¼nie napisa³em ¿e, cytujê, "wybaczam i odpuszczam",

Byd³u te¿?

Data: 2011-04-24 03:47:33
Autor: Hans Kloss
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
On 24 Kwi, 12:41, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Byd³u te¿?
Jak to te¿? ZW£ASZCZA byd³u, albowiem byd³o nie ma ¶wiadomo¶ci tego co
czyni a ¿e czyni szkody to przede wszystkim wina pastucha.
J-23

Data: 2011-04-24 13:11:28
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ja byd³u nie wybaczam nigdy!

Data: 2011-04-24 05:03:45
Autor: HaMMeR
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
On 24 Kwi, 13:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Hans Kloss napisa³:

> Jak to te¿? ZW£ASZCZA byd³u, albowiem byd³o nie ma ¶wiadomo¶ci tego co
> czyni a ¿e czyni szkody to przede wszystkim wina pastucha.
> J-23

Ja byd³u nie wybaczam nigdy!

A coze to..? To juz swoim nie wybaczasz? A czym sie tobie tak
'zasluzyli' ?

Data: 2011-04-24 15:45:22
Autor: the_foe
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
W dniu 2011-04-24 13:11, Grzegorz Z. pisze:
Hans Kloss napisa³:

[...]

pojdziesz do piekla? jesli wierzysz w te gusla. wiesz o tym?

--
the_foe

Data: 2011-04-24 15:53:18
Autor: Grzegorz Z.
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
the_foe napisa³:

[...]

Pisowskiemu oczywi¶cie!

Data: 2011-04-24 09:09:55
Autor: ali
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):

> [...]
>maj±.
A ty ja widaæ obchodzisz - oczywiscie z mi³o¶ci± bli¼niego i przebaczeniem.

oto jest hucpa ubeko¿ydokomuszego pomiotu

"wybaczyæ" takim mo¿na i trzeba tylko  wykopem

zapamiêtaj ty kreaturo,
aby zas³u¿yæ na  przebaczenie  trza siê pokajaæ, naprawiæ wyrz±dzone z³o  i obiecaæ poprawê

Data: 2011-04-24 11:17:35
Autor: Krzysztof
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o

U¿ytkownik "ali " <ali57@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ip0pd3$hjs$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zapamiêtaj ty kreaturo,
aby zas³u¿yæ na  przebaczenie  trza siê pokajaæ, naprawiæ wyrz±dzone z³o i
No w³a¶nie - tobie to nie grozi, ziej±c nienawi¶cia nie wykaza³e¶ zadnego z wymienionych elementów.

K.

Data: 2011-04-24 10:34:36
Autor: ali
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):
No w³a¶nie - tobie to nie grozi, ziej±c nienawi¶cia nie wykaza³e¶ zadnego z wymienionych elementów.

K.
nie uprawiaj talmudycznej hucpy i nie matacz

  ubeko¿ydokomuszy pomiocie

 dotyczy to ciebie a nie twoich ofiar --

Data: 2011-04-24 21:26:01
Autor: raff
> [...]

obiecaæ poprawê
No w³a¶nie - tobie to nie grozi, ziej±c nienawi¶cia nie wykaza³e¶ zadnego z wymienionych elementów.

Wy byscie chcieli, bydelko, za wasza "polityke milosci" poklepanie po ramieniu, co ?

Nic z tego.

R.

Data: 2011-04-24 15:44:27
Autor: the_foe
Przypominam że pełokomusze bydło
W dniu 2011-04-24 11:09, ali pisze:
Krzysztof<osiemk_usun@wp.pl>  napisaÅ‚(a):

Użytkownik "Hans Kloss"<mrdevilyn@gmail.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
... nie ma dzisiaj żadnych świąt, zresztą kiedy indziej też świąt nie
majÄ….
A ty ja widać obchodzisz - oczywiscie z miłością bliźniego i przebaczeniem.
Typowa polityka "miłości" wg picu.
K.

oto jest hucpa ubekożydokomuszego pomiotu

"wybaczyć" takim można i trzeba tylko  wykopem

zapamiętaj ty kreaturo,
aby zasÅ‚użyć na  przebaczenie  trza siÄ™ pokajać, naprawić wyrzÄ…dzone zÅ‚o  i
obiecać poprawę

Mt 18,21-35

21 W tym czasie podszedł do Niego Piotr i powiedział: "Panie, jeśli grzeszyć będzie mój brat względem mnie, ile razy mam mu przebaczać? Czy aż siedem razy!?" 22 Jezus mu odpowiedział: "Nie nakazuję ci, że aż siedem razy, lecz że aż siedemdziesiąt siedem razy!!!

św. Mateusza 6:14-15: „Jeśli bowiem przebaczycie ludziom ich przewinienia, i wam przebaczy Ojciec wasz niebieski. Lecz jeśli nie przebaczycie ludziom, i Ojciec wasz nie przebaczy wam waszych przewinień

Tak jak mowil Gandhi. "Jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie widzieli Chrystusa i jego nauk jako przekazu pokoju są chrześcijanie."

--
the_foe

Data: 2011-04-24 12:39:57
Autor: Grzegorz Z.
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o
Hans Kloss napisa³:

... nie ma dzisiaj ¿adnych ¶wi±t, zreszt± kiedy indziej te¿ ¶wi±t nie
maj±.

A ty pisdzielcu jakie masz plany na 1 maja?

Data: 2011-04-24 20:27:19
Autor: raff
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1vkdmeixfsk9w$.dc631v2xda57.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisa³:

... nie ma dzisiaj ¿adnych ¶wi±t, zreszt± kiedy indziej te¿ ¶wi±t nie
maj±.

A ty pisdzielcu jakie masz plany na 1 maja?

A ty bydelko jakie masz plany na kazda niedziele ? Powinienes wtedy zapieprzac, wiesz o tym ?

R.

Data: 2011-04-24 21:07:47
Autor: Grzegorz Z.
Przypominam ¿e pe³okomusze byd³o

[...]