Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.

Data: 2015-08-03 17:33:41
Autor: Liwiusz
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
Dawno temu program był w telewizji. Jakiś gostek spod Brzezin zauważył ze jak dwa przewody pod napięciem się potrze to jest fest pierdolnięcie. Wziął silnik od komara. Zrobił trochę inaczej izolowaną świecę i jak tłok zbliżal się do świecoelektrody to pomiędzy tłokiemi elektrodą przeskakiwała fest iskra. I jak zakręcił wałem to silnik bez żadnego paliwa się obracał. Widać było że siły to ma tyle żeby mogło się tylko obracać, ale się kręciło.

Czemu nam o tym mówisz? To ma jakiś związek z jakimś tematem lub
dyskusją? Może bloga załóż i tam wypuszczaj swoje złote myśli?

--
Liwiusz

Data: 2015-08-03 08:36:47
Autor: Zenek Kapelinder
Przypomnia³ mi siê ¶mieszny wynalazek, silnik t³okowy pracuj±cy bez paliwa.
Wyprostowa³e¶ ju¿ wszystkie banany?

Data: 2015-08-03 17:39:45
Autor: Liwiusz
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
Wyprostowałeś już wszystkie banany?

Biedne dziecko, rodziców nie stać na kolonie?

--
Liwiusz

Data: 2015-08-03 09:00:30
Autor: Zenek Kapelinder
Przypomnia³ mi siê ¶mieszny wynalazek, silnik t³okowy pracuj±cy bez paliwa.
jak by mi siê pierwszy stosunek uda³ to mog³by¶ byæ moim prawnukiem.

Data: 2015-08-03 18:01:35
Autor: Liwiusz
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
jak by mi się pierwszy stosunek udał to mogłbyś być moim prawnukiem.

U, to kiepsko, dziecko ma chociaż szansę dorosnąć, a tak stary chłop, a
głupi...

Współczuję.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-03 10:00:07
Autor: Zenek Kapelinder
Przypomnia³ mi siê ¶mieszny wynalazek, silnik t³okowy pracuj±cy bez paliwa.
Odreagowujesz bo mama cie z³apala jak konia wali³e¶?

Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.