Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.

Data: 2015-08-03 18:11:25
Autor: Czarek
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.

Dawno temu program był w telewizji. Jakiś gostek spod Brzezin zauważył ze jak dwa przewody pod napięciem się potrze to jest fest pierdolnięcie. Wziął silnik od komara. Zrobił trochę inaczej izolowaną świecę i jak tłok zbliżal się do świecoelektrody to pomiędzy tłokiemi elektrodą przeskakiwała fest iskra. I jak zakręcił wałem to silnik bez żadnego paliwa się obracał. Widać było że siły to ma tyle żeby mogło się tylko obracać, ale się kręciło..

A tu pewien wójt pracuje nad samochodem z napędem wyglądającym na perpetum mobile ;-)
http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/wojt-tworzy-wyjatkowe-pojazdy-zadziwia-nimi-sasiadow-i-inzynierow,565373.html

--
Czarek

Data: 2015-08-03 09:32:25
Autor: Zenek Kapelinder
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
Uruchamia czołg. Ma problem z gąsiennicami bo szybko zdychają.

Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.