Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.

Data: 2015-08-03 14:50:25
Autor: Zenek Kapelinder
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
Reportaże w tv to mają kilka minut. Nie wiedziałeś? Z dużego akumulatora orąd brał. Wziął silnik od komara a nie komara. Kurwa, kiedyś uczyli czytać i wszyscy wszystko rozumieli. Teraz uczą czytać ze zrozumieniem i nikt nic nie rozumie.

Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.