Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.

Data: 2015-08-03 20:32:49
Autor: X-Man
Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:d236cadd-4220-4352-b77a-3824e1319569googlegroups.com...
Dawno temu program był w telewizji. Jakiś gostek spod Brzezin zauważył
ze jak dwa przewody pod napięciem się potrze to jest fest pierdolnięcie.
Wziął silnik od komara. Zrobił trochę inaczej izolowaną świecę i jak tłok
zbliżal się do świecoelektrody to pomiędzy tłokiemi elektrodą
przeskakiwała fest iskra. I jak zakręcił wałem to silnik bez żadnego
paliwa się obracał.

jasne a prąd się brał skąd? bo Komar nie miał akumulatora i jak długo się obracał?

Pzdr
Piotrek

Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.