Przypomniał mi się żart z czasów schyłkowego PRL-u

Data: 2010-04-04 13:00:09
Autor: Grzegorz Z.
Przypomniał mi się żart z czasów schyłkowego PRL-u
Nie pamiętam gdzie go słyszałem, ale wyobraziłem sobie właśnie nową jego
wersję:

=============

Dwóch gości patrzy wieczorem na niebo.

- O! Satelita! Amerykański! Pewnie szpiegowski!

- Ty patrz! A tam drugi! Ten jest nasz! Badawczy!

=============

Dwóch kolesi idzie ulicą:

- Ty patrz! Ksiądz!

- Pewnie pedofil.

Data: 2010-04-04 06:18:26
Autor: Mariusz Merta

============>
[...]

a może zamiast księdza dać termin pt. komisarz ue albo urzędnik z ue
albo wolontariusz onz ?
i tez może bedzie prawda
Mariusz Merta

Data: 2010-04-04 13:12:42
Autor: sofu

--

No, nie kazdy ksiądz jest pedofilem. Wielu gustuje w dorosłych paniach i
panach, ale strach o los dzieci w narodzie istnieje.

sofu

sofu

Data: 2010-04-04 21:05:21
Autor: Polok_prawdziwy
sofu wrote:

[...]

Nojasne...!!!

- takie tes som:

http://www.prezbiter.pl/content/view/11/2/

Ino natakich NIKT złomanego grosa niedo...

Data: 2010-04-04 13:20:57
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Apr 2010 13:00:09 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

=============

[...]

Jestem dziwnie spokojny, że sam to wymyśliłeś, zgrzesiu.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-04 13:26:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 4 Apr 2010 13:20:57 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Niestety nie. W TV to słyszałem jakieś 20 lat temu. Chyba w Teleexpresie.

Data: 2010-04-04 13:54:52
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:youdyp0rrnku.bylatmywxd83.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
o grzes- zapewnie to ten debil
awe

Data: 2010-04-04 15:02:17
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Apr 2010 13:26:07 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Niestety nie. W TV to słyszałem jakieś 20 lat temu. Chyba w Teleexpresie.

"A wrzuciłeś Grzesiu ten list do skrzynki, jak cie prosiłam?
- Wrzuciłem ciociu miła..." :-)
Piotr

Data: 2010-04-04 16:13:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 4 Apr 2010 15:02:17 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

A to znasz?

"nie jednemu psu na imię Burek" ? --

Data: 2010-04-04 21:00:12
Autor: Polok_prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Eeeeeenie...,
- nie kozdy pedafil to ksiondz...,

ALE KOZDY KSIONDZ TO PEDAFIL...!!!

Data: 2010-04-05 09:23:29
Autor: Sławomir Śnieg
Przypomniał mi się żart z czasów schyłkowego PRL-u

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:973n87-6l8.ln1server.linuxfan.de...
Grzegorz Z. wrote:

> [...]
>
> Dwóch gości patrzy wieczorem na niebo.
>
> - O! Satelita! Amerykański! Pewnie szpiegowski!
>
> - Ty patrz! A tam drugi! Ten jest nasz! Badawczy!

-- -- -- -- -- -- -

A nieprawda! Proszę tak nie oczerniać księży katolickich. Są jeszcze ksieża
hetero seksualni i księża homoseksualisci co nie gustuja w małych dzieciach.
Proszę ich zrozumieć, oni nie mają lekko choć nie pracują.
Jakby tak Pan, w brew naurze ludzkiej musiał się przez całe życie
powstrzymywac od seksu, to tez by pan dostał seksualnego świra jak wiekszość
z nich
i na pewno stałby się Pan zboczeńcem.

Sławomir Śnieg

Data: 2010-04-04 21:17:32
Autor: Andrzej Adam Filip
Przypomniał mi się żart PRL-u
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
[...]

A ta "kalka dowcipu" nie powinna iść np. "idzie imam z rabinem"?

Pod starym kapeluszem kryje się często dobra głowa.
  -- Przysłowie norweskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-05 12:15:41
Autor:
Przypomniał mi się żart z czasów schyłkowego PRL-u
On Sun, 4 Apr 2010 13:00:09 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Dwóch kolesi idzie ulicą:

- Ty patrz! Ksiądz!

- Pewnie pedofil.

 tak, to pediofol. ale nie ksiadz. to grzesioz.

 milo, co ?

--

 HeSk

Przypomniał mi się żart z czasów schyłkowego PRL-u