Przypomnienia - niedasie!

Data: 2010-04-12 14:04:07
Autor: S P 1 Q X L
Przypomnienia - niedasie!
Orange od 3 miesięcy przysyła mi przypomnienia o tym że za ileś tam dni jest płatność (nieprzeterminowana) i że terminowe wpłacanie pozwoli mi uniknąć odsetek.

Telefony w taryfie biznesowej, płatność ok 300zł za 2 aktywacje, dzwonie do Biura Olewania Klienta, w czwartek w ub. tygodniu.

Pan BOKista przeprasza, rozmawia z technicznym i mówi, że nie powinienem dostać więcej.

Dziś oczywiście DOSTAŁEM.

Dzwonie do BOK, a pan po jakiejś konsultacji ma dla mnie złą wiadomość, w biznesowych włączyli to i NIEDASIE wyłączyć. Może ktoś podpowiedzieć co zrobić, oprócz złożenia reklamacji (złożyłem).????

TL

-- -
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100412-0, 2010-04-12
Przetestowano na: 2010-04-12 14:04:07

Data: 2010-04-12 15:12:43
Autor: qwerty
Przypomnienia - niedasie!
Użytkownik "S P 1 Q X L" <sp1qxl@sp1qxl.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpv2uh$sqh$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Skonfigurować avast, aby nie wysyłał swoich śmieci a następnie opieprzyć konsultanta za niewiedzę i złożyć pisemną reklamację.

Przypomnienia - niedasie!