Przypomnienie spraw fundamentalnych

Data: 2013-02-17 19:19:12
Autor: Marek Czaplicki
Przypomnienie spraw fundamentalnych
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 luty 2013 19:15:

Lecz jeśli najwyższa władza zbłądzi, to może być ona sądzona jedynie przez
Boga, nie zaś przez człowieka, jak poświadcza Apostoł: "Człowiek duchowy
osądza wszystko, lecz sam przez nikogo nie jest sądzony".

Nie chcę Cię straszyć, ale z tych słów wynika jasno że wg apostoła Bóg nie istnieje. ...sam przez nikogo nie jest sądzony. Przez nikogo to przez nikogo i to właściwie wszystko.

Data: 2013-02-17 19:58:30
Autor: abc
[...]

Bóg nie należy do zbioru ludzi, istnieje i osądza najwyższą władzę duchową,
której nie może osądzać nikt z ludzi.

Data: 2013-02-17 19:59:22
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 luty 2013 19:58:

[...]

Wg apostoła jest nikim.

Data: 2013-02-17 20:03:53
Autor: abc
[...]

Nie. Bóg jest Bogiem.

Data: 2013-02-17 11:10:56
Autor: glob
On 17 Lut, 20:03, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Wg apostoła jest nikim.

Nie. Bóg jest Bogiem.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

  No i dlatego powiedział Jezus , po kuszeniu go na pustyni przez
szatana władzą, ....że co carskie cesarzowi co boskie bogu, ..bo
narzucanie innym poglądów jest szatańskim grzechem pychy.
 Celestyn zgrzeszył jednym z najcięższych grzechów w chrześcijaństwie
i kościół wiedząc co Bóg powiedział,  obecnie idzie w zaparte że
kościół nie jest polityczny, a zakulisowo ciągle popełnia jeden z
najcięższych grzechów chrześcijaństwa.

Data: 2013-02-17 20:11:13
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 luty 2013 20:03:

[...]

Przecież nie chodzi o to czym jest dla Ciebie, ale cały czas piszę kim jest lub nie dla apostoła. Poruszasz "fundamentalne" wg Ciebie sprawy, więc bądź konsekwentny. Apostoł mówi... przez nikogo, więc przez nikogo.

Data: 2013-02-17 20:35:17
Autor: pluton_
Przypomnienie spraw fundamentalnych
Nie. Bóg jest Bogiem.