Przypomnijcie mi nazwisko idioty publicznie cieszącego się z martwych dźwigów portowych w stoczniach

Data: 2010-08-30 13:44:15
Autor: Charlie delta
Przypomnijcie mi nazwisko idioty publicznie cieszącego się z martwych dźwigów portowych w stoczniach
On 30 Sie, 22:41, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
jak to qurwa było:

statuły wolności mamy ?

idiota czy cholesterol z kotletów dziczych przepływ neuronów w mózgu
uniemożliwia

qrwa rodacy coście zrobili wybierając tumana ?

cytuję"

Nie tylko Amerykanie mają Statuę Wolności, ale my też mamy swoją
wielką, wspaniałą statuę wolności, a tą statuą wolności są przecież
portowe i stoczniowe dźwigi, które widać z daleka, które świadczą o
tym, że potrafiliśmy wznieść Polskę wysoko, że potrafimy dostrzec
także to wszystko, co boli, niepokoi; to wszystko, co jest troską
państwa polskiego, troską każdego przeciętnego człowieka - powiedział
prezydent.

koniec cytatu

z żalu kolejną szklankę 30-latki wychylę

Data: 2010-08-30 22:58:57
Autor: kroovka
[...]

Nie wiem czemu jesteś za zburzeniem tych dwigów? mnie sie te dwigi podobają i
warto je urychomić...co Ty na to i kto jeszcze pomoże???

Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5 tys
zlotych i NIC wiecej , a tyle wyrzeczeń ich spotyka, podczas gdy działacze
zwiazkowi w KGHM maja o parę złotych więcej..To jest Solidarne???

Moze nieco przekazać na domy rodzinne wychowujące po kilkanaście biednych z
głodu dzieci?? Masz talent pisarski-prosze pomóż mi w tym apelu o pomoc
dzieciom, możesz pomóc??

kroovka

Data: 2010-09-01 10:11:31
Autor: SlawcioD
kroovka@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Droga Kroovko!

2,5kpln/m do bardzo duzo przy rencie socjalnej wynoszacej 550pln/m

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-09-01 12:23:12
Autor: kroovka
> [...]
> dzieciom, możesz pomóc??
> Droga Kroovko!

2,5kpln/m do bardzo duzo przy rencie socjalnej wynoszacej 550pln/m

Ale na pytanie czy to sa jedyne dochody pada odpowiedz ze jedyne...

Ma trudne zycie bo przekazuje sadze jeszcze czesc z 2,5 tys na pomoc solidsrna....na domy rodzinne, a to juz jest godne pochwały. Troche zadrosci tych pol miliona koledze ze Zwiazku, ale nie wie gdzie jest ten mur by tez skoczyc.
Po co nam zreszta kaleka., niech nie skacze. Badzmy SOLIDARNI w bólu i w Radosci. --

Przypomnijcie mi nazwisko idioty publicznie cieszącego się z martwych dźwigów portowych w stoczniach