Przypomnijcie tytuł filmu fantasy

Data: 2009-06-23 15:46:27
Autor: Attyla
Przypomnijcie tytuł filmu fantasy
Hey,
Dziś natknąłem się przypadkiem na soundtrack z Conana Niszczyciela i przypomniał mi się pewien film.

Kiedyś leciał kilka razy na TVP1 w nocy.
Film jest w klimacie właśnie Conana z Arnoldem, Czerwonej Sonii - przypuszczam nawet że może był kręcony w tych samych latach co tamte dwa bo stylistyka była podobna, takie kamienno-pustynne klimaty i bohater w samych szortach ;)

Opowiadał historię ciemnowłosego ulizanego i z kitką wojownika, obowiązkowo umięśnionego jak Arni, z mieczem i kamienną twarzą.
Pamiętam tylko urywkowe sceny z filmu: jak bohater jest uwodzony przez jakąś laskę a potem ona po upojnej nocy wychodzi z chaty i zamienia się w taką wiedźmę-staruchę, końcowa scena jak bohater walczy z takim czarnym rycerzem, zabija go i okazuje się że to jego brat-bliźniak...

Nawet nie o sam film mi chodzi ale pamiętam że muzyka mi się b.podobała i łazi za mną teraz ;)
Pomóżcie bo nie daje mi to spokoju,
Może ktoś kojarzy ten film..
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-23 17:24:59
Autor: Robson
Attyla pisze:

[...]

Conan Barbarzyńca.

końcowa scena jak bohater walczy z takim czarnym rycerzem, zabija go i okazuje się że to jego brat-bliźniak...

A to nie wiem, ale walka taka była w Conanie Niszczycielu. Tylko to nie był jego bliźniak.

--
==R==

Data: 2009-06-23 20:06:46
Autor: Tiber
Przypomnijcie tytuł filmu fantasy
Robson, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h1qs4a$cj9$1@inews.gazeta.pl pobredza:

końcowa scena jak bohater walczy z takim czarnym rycerzem,
zabija go i okazuje się że to jego brat-bliźniak...

A to nie wiem, ale walka taka była w Conanie Niszczycielu. Tylko to
nie był jego bliźniak.

Może koledze Conan zmieszał się z Lukiem Skywalkerem w grocie Yody? :) A z fajny muzyk to oprócz wymienionych polecam też "Flesh+Blood", tyż Poledouris i tyż fantasy.

--
tbr

Data: 2009-06-23 17:49:23
Autor: lukawar

Może to http://www.imdb.com/title/tt0277296/, albo to http://www.imdb.com/title/tt0119484/, ale to są raczej nowsze pozycje.

Data: 2009-06-23 22:49:38
Autor: Attyla
Przypomnijcie tytuł filmu fantasy

Może to http://www.imdb.com/title/tt0277296/, albo to http://www.imdb.com/title/tt0119484/, ale to są raczej nowsze pozycje.

Ani to Cool-Kul ani Scorpion.
Ale dzięki Panowie za podpowiedzi. Znalazłem na imdb.
Film nazywa się "Iron warrior" 1987 rok
Polecam fanom oldschool'owej fantasy w stylu Conana!

http://www.imdb.com/title/tt0093276/
http://www.videodetective.com/titledetails.aspx?PublishedID=559898

No i tytułowy theme jest mega poruszający! :)
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-23 23:06:13
Autor: lukawar
Przypomnijcie tytuł filmu fantasy
Data: 2009-06-24 00:05:57
Autor: Tiber
Przypomnijcie tytuł filmu fantasy
lukawar, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h1rg49$iud$1@inews.gazeta.pl pobredza:

http://www.videodetective.com/titledetails.aspx?PublishedID=559898

OMG ... (ocena na imdb - 1,5/10).

Bo to jest chyba najsłabsza część tetralogii - dwójka łapie się do IMDb #100 :> Heroic klasyka!

--
tbr

Przypomnijcie tytuł filmu fantasy