Przyrząd do zarabiania końcówek przewodów hamulcowych.

Data: 2010-06-08 09:11:01
Autor: Hants
Przyrząd do zarabiania końcówek przewodów hamulcowych.
"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c0df84b$0$19175$65785112news.neostrada.pl...

Kupiłem identyczny zestaw:
www.ebay.pl  aukcja 270578697355
Bez problemu dał radę dwu pojazdom i wciąż wygląda na sprawny.

Co do długości, wymieniane przewódy na pewno miałem dużo (20-30cm) dłuższe niż oryginalne, a przegląd przeszedł bez problemu, różnic w hamowaniu nie stwierdziłem.

Przyrząd do zarabiania końcówek przewodów hamulcowych.