Przysmazony filtr powietrza

Data: 2009-11-16 22:11:58
Autor: Jarek
Przysmazony filtr powietrza

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hdseso$e5p$1inews.gazeta.pl...
Jou

Od jakiegoś czasu walczę w LC4 z (za) często zapychającym się filtrem powietrza i mi tak wychodzi, że co 3-4 jazdy muszę prać skurczybyka, bo inaczej się mi mieszanka za bogata robi. No więc po ze 3 miechach przerwy w lataniu wyciągam go dzisiaj coby przeprać przed weekendem i oczom moim ukazał się dziwny widok - filtr jest lekko przysmażony od wewnątrz, od strony gaźnika. Normalnie w czarne ciapki nadtopionej gąbki, od góry, gdzie jest większa powierzchnia. Cię cholera? Ma ktoś pomysł?

Hmmm strzela w gaźnik?? Czyli zły zapłon??

Pozdrawiam Jarek O.

Data: 2009-11-17 09:42:52
Autor: de Fresz
On 2009-11-16 22:11:58 +0100, "Jarek" <jarek54129@poczta.fm> said:

Hmmm strzela w gaźnik??

Jak to duży singiel (a zwłaszcza na tym gaźniku) - czasem se pierdnie, czasem kichnie. Tentyptakma. Może trochę się to nasiliło odkąd zaczął mu się przytykać filtr powietrza, ale bez dramatu. Tak poza tym pracuje równo, nie przerywa, z czystym filtrem reakcja na gaz jest taka, jak powinna.

Czyli zły zapłon??

Gdzie/jak szukać potwierdzenia?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda