Przyśnił mi się Pan Premier

Data: 2012-04-21 15:24:15
Autor: Grzegorz Z.
Przyśnił mi się Pan Premier
Ze znajomą z Trójmiasta spacerowałem po sopockim molo i w pewnym momencie
zauważyłem w tłumie Jego twarz. Ale to jeszcze nie koniec - Pan Premier
niczym agent Smith z Matrixa co i rusz "materializował" się w kolejnych
mijanych osobach.

Przypuszczam że ów sen wywołała wczorajsza konferencja prasowa, w ramach
której dziennikarze z obozu patriotyczno-narodowego przycisnęli Pana
Premiera by przyznał się o czym tak zawzięcie rozprawiał z panem
Włodzimierzem P. na owym molu jakiś czas temu.

:)

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-21 16:50:33
Autor: matusm
Przyśnił mi się Pan Premier

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1vebp4i0c1r2y$.121xcg9ngknxy$.dlg40tude.net...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2012-04-21 18:13:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przyśnił mi się Pan Premier
sobota, 21 kwietnia 2012 15:24. carbon entity 'Grzegorz Z.' <tictactoe@colleen.org>

[...]

Widać Ryży bardziej skuteczny w projekcji astralnej od Kaczora. :/

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-21 18:21:31
Autor: Tymon
Przyśnił mi się Pan Premier

[...]

Masz na myśli byłego, jednorazowego premiera?

BomBel

Data: 2012-04-21 18:25:17
Autor: identifikator: 20040501
Przyśnił mi się Pan Premier
mi się śni na przemian z Gronkiewicz Waltz... może lepiej, że nie śnią mi się razem...

Data: 2012-04-22 08:15:30
Autor: Ruagaj
Przyśnił mi się Pan Premier
Dnia Sat, 21 Apr 2012 18:25:17 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

mi się śni na przemian z Gronkiewicz Waltz... może lepiej, że nie śnią mi się razem...

Idź chłopie do dobrego seksuologa. Najwyraźniej samogwałt ci nie wystarcza.

L.

Przyśnił mi się Pan Premier