Przyśnił mi się Pan Premier

Data: 2012-04-21 18:21:31
Autor: Tymon
Przyśnił mi się Pan Premier

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1vebp4i0c1r2y$.121xcg9ngknxy$.dlg40tude.net...
Ze znajomą z Trójmiasta spacerowałem po sopockim molo i w pewnym momencie
zauważyłem w tłumie Jego twarz. Ale to jeszcze nie koniec - Pan Premier
niczym agent Smith z Matrixa co i rusz "materializował" się w kolejnych
mijanych osobach.

Przypuszczam że ów sen wywołała wczorajsza konferencja prasowa, w ramach
której dziennikarze z obozu patriotyczno-narodowego przycisnęli Pana
Premiera by przyznał się o czym tak zawzięcie rozprawiał z panem
Włodzimierzem P. na owym molu jakiś czas temu.

:)

Masz na myśli byłego, jednorazowego premiera?

BomBel

Przyśnił mi się Pan Premier