Przyśpieszenie spłaty raty hipotecznego

Data: 2010-07-02 06:55:55
Autor: Negatyw
Przyśpieszenie spłaty raty hipotecznego
Witam
Ze względu na rozliczenie z fiskusem sprzedaży mojego poprzedniego
mieszkania (data sprzedaży 04.07.2008) zależy mi, aby należność za kolejną
ratę w pko bp została pobrana 02.07.2010. Domyślnie system pobiera środki automatycznie 15-go każdego miesiąca.
Jeśli tak się stanie - fiskus nie uzna mi raty lipcowej, bo będzie to powyżej 2 lat od daty jego zakupu.

Da się to jakoś przyśpieszyć - z Waszej praktyki / wiedzy?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-07-02 00:07:56
Autor: witek
Negatyw wrote:
[...]

a skąd my to do cholery mamy wiedzieć?
biegaj do oddziału, najlepiej tam gdzie spłacasz i sie dowiedz.
To, że system pobiera automatycznie 15-tego nie oznacza, że nie możesz tej kasy sam wpłacić wcześniej. Bylebys tylko wiedział na jaki rachunek.
To ci powie ktoś z działu kredytów. Potem sie tylko upewnij, że 15-tego nie wezmą jeszcze raz. No chyba, że masz wystarczająco kasy, zeby odkręcać to później.
Albo inteligetna pani uzna, że "jest taka opcja w komputerze" i sama ci jednorazowo przestawi wpłate. Ale pewnie nie ma pojęcia, że sie da.

Data: 2010-07-02 20:36:54
Autor: Negatyw

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0js75$3ch$1@inews.gazeta.pl...

a skąd my to do cholery mamy wiedzieć?

Jeśli Ty nie wiesz - nie oznacza do cholery, że inni!

To, że system pobiera automatycznie 15-tego nie oznacza, że nie możesz tej kasy sam wpłacić wcześniej. Bylebys tylko wiedział na jaki rachunek.

Dzwoniłem do mojej opiekunki z pko bp. Otóż - NIE DA RADY! Nawet nie podają nr konta. To jakieś subkonto, na które system automatycznie wrzuca siano składowane na koncie podstawowym. Taka zmiana wymaga rzekomo aneksu do umowy - a to skutkuje pobieraniem z automatu zawsze 2-go.
Wg mnie jeśli by im się chciało kiwnąć palcem - byłoby to możliwe. I tak mają ogromny udział w hipotecznych, więc mają to w pompie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-07-02 15:40:53
Autor: witek
Negatyw wrote:

[...]

Pozdrawiam

to im wypowiedz umowę konta.
tez mi sie tak tłumaczyli.
wreczylem im wypowiedzenie umowy o prowadzenie konta.
i kazałem podać gdzie teraz mam wpłacać kasę z pożyczki.
pół godziny bulgotali i podali nr rachunku.

Data: 2010-07-03 11:44:35
Autor: Negatyw

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0lisf$3ch$4@inews.gazeta.pl...

pół godziny bulgotali i podali nr rachunku.

U mnie już temat pozamiatany. Jutro mam 2 lata od daty sprzedaży. Dla US liczą sie daty.
Gdybyś mi to powiedział o 07:07 - miałbym jakąś podpowiedź...

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Przyśpieszenie spłaty raty hipotecznego