Przyspieszone wybory i "nowy ład".

Data: 2021-03-10 07:45:27
Autor: Runt
Przyspieszone wybory i "nowy ład".
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26863606,kolejne-przecieki-o-nowym-planie-pis-za-prezenty-dla-biedniejszych.html#do_w=57&do_v=67&do_a=330&s=BoxOpLink

"Nowy Ład, program, który PiS ma zaprezentować jeszcze w marcu, przebuduje system podatkowy - wynika z kolejnych nieoficjalnych doniesień. Za niższe obciążenia dla uboższych zapłacą ci, którzy zarabiają lepiej."

I to jest "nowy ład". Panowie zapier...ą, biedota bierze kasę. Biedota i inna hołota będzie w przyspieszonych wyborach głosować na PiS. Proste?

Słuszną linie ma wasza partia. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-11 12:56:45
Autor: Zenek Kapelinder
Przyspieszone wybory i "nowy ład".
środa, 10 marca 2021 o 07:45:29 UTC+1 Runt napisał(a):
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26863606,kolejne-przecieki-o-nowym-planie-pis-za-prezenty-dla-biedniejszych.html#do_w=57&do_v=67&do_a=330&s=BoxOpLink "Nowy Ład, program, który PiS ma zaprezentować jeszcze w marcu, przebuduje system podatkowy - wynika z kolejnych nieoficjalnych doniesień. Za niższe obciążenia dla uboższych zapłacą ci, którzy zarabiają lepiej." I to jest "nowy ład". Panowie zapier...ą, biedota bierze kasę. Biedota i inna hołota będzie w przyspieszonych wyborach głosować na PiS. Proste? Słuszną linie ma wasza partia. ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Przykro patrzeć pizdziak vel runt dziura w dupie jak się starasz i chuj z tego jest. Wstajesz jak wszyscy normalni jeszcze śpią. Czytasz niezliczoną ilość artykułów. Informujemy cały świat a odzewu nie ma żadnego. Jeśli chcesz dotrzeć do ludzi to podpal się w proteście. Będziesz miał swoje 10 sekund w telewizjach na całym świecie.

Data: 2021-03-12 07:51:19
Autor: Runt
W dniu 2021-03-11 o 21:56, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Przykro patrzeć
to nie patrz w lusterko ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
c-vel zenek ;-))

dziura w dupie
koguciku, skąd u ciebie ta nieustająca tęsknota za "dziura w dupie"? czyżby nostalgia za czasami kiedy pracowałeś "przodem" (pies hanssa) i "tyłem" (hanss) czy to zaawansowana skatologia?

jak się starasz
zenusiu, ja się nie staram. to dla mnie rozrywka by wkurzać takiego bęcwała jak ty ;-))

i chuj
a fe zenusiu, a fe! Koprolalia połączona ze skatologią?! wstydź się! ;-)
https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy

z tego jest.
sam fakt że się pienisz dowodzi że cel jest osiągnięty! ;-)))

Wstajesz jak wszyscy normalni jeszcze śpią.
zenusiu, normalni ludzie śpią w godz 22-06. Ty zenusiu, jesteś jak twój idiol ("13 grudnia spałem do południa"). gnijesz w barłogu by wieczorową porą wyruszyć na obchód okolicznych śmietników i podkradać kotom żarcie z tacek.

Czytasz niezliczoną ilość artykułów.
a tak konkretnie to ile? może jakaś mediana tygodniowa? ;-)))

Informujemy
to sobie informujcie ;-)))

cały świat
zenusiu, co to jest dla ciebie "cały świat"? okoliczne śmietniki? ;-)))

a odzewu nie ma żadnego.
tylko ty.. tylko ty... ;-)))

Jeśli chcesz dotrzeć do ludzi to podpal się w proteście.
zenusiu, dlaczego tego nie zrobisz? na pl.misc.budowanie i na pl.soc.polityka wielką radość sprawiłbyś wielu! ;-)))

https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy

Będziesz miał swoje 10 sekund w telewizjach na całym świecie.
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. o takim kundlu jak ty nikt nawet nie wspomni.

https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy

życzę ci zenusiu zdrowia, obyś żył długo i dogorywał we własnych odchodach. ;-)

https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy

tak zenusiu, oclulum pro oculo, dentem pro dente.

nie masz nic do powiedzenia w temacie? to WON!

--
Runt

Data: 2021-03-12 01:58:05
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 12 marca 2021 o 07:51:25 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
>Wstajesz jak wszyscy normalni jeszcze śpią.
zenusiu, normalni ludzie śpią w godz 22-06. Ty zenusiu, jesteś jak twój idiol ("13 grudnia spałem do południa"). gnijesz w barłogu by wieczorową porą wyruszyć na obchód okolicznych śmietników i podkradać kotom żarcie z tacek. >Czytasz niezliczoną ilość artykułów. a tak konkretnie to ile? może jakaś mediana tygodniowa? ;-))) > Informujemy to sobie informujcie ;-))) > cały świat zenusiu, co to jest dla ciebie "cały świat"? okoliczne śmietniki? ;-)))
> a odzewu nie ma żadnego.
tylko ty.. tylko ty... ;-)))
zenusiu, dlaczego tego nie zrobisz? na pl.misc.budowanie i na pl.soc.polityka wielką radość sprawiłbyś wielu! ;-))) https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy
>Będziesz miał swoje 10 sekund w telewizjach na całym świecie.
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. o takim kundlu jak ty nikt nawet nie wspomni. https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy życzę ci zenusiu zdrowia, obyś żył długo i dogorywał we własnych odchodach. ;-) https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy tak zenusiu, oclulum pro oculo, dentem pro dente. nie masz nic do powiedzenia w temacie? to WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem. O szóstej to zawsze wstawała i wstaje najmniej wartościowa klasa robotnicza każdego narodu. A jak ktoś wstaje dwie godziny wcześniej żeby godzinę przeznaczyć na czytanie gwna wyborczego i pisanie na grupie dyskusyjnej własnych komentarzy to znaczy że jest pierdolnięty nieodwracalnie. Mnie to wisi i powiewa na co marnujesz swoje chujowe życie. Ogólnie mam z ciebie ubaw. Niby nieładnie. Poeta napisał że zle sobie daje świadectwo ten co wyszydza kalectwo. A ja mam to gdzieś i się będę z ciebie nabijał przy każdej okazji. Już nie zapomnisz mnie, internet ci nie da zapomnieć.
Było nie drażnić lwa.

Data: 2021-03-12 12:50:26
Autor: Runt
W dniu 2021-03-12 o 10:58, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> [...]

Słuszną linie ma wasza partia. ;-)))

Thanks for visiting and have a fantastic day

Idź
to sobie idź przygłupie ;-)

pizdziak
zenusiu, piździaka to ty widzisz u siebie w lusterku.
właśnie tak wyglądasz. jak jakaś stara cunt ;-))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie
cierpisz na skatologie czy koprofagie? obie naraz? ;-)))

przodem. Panie przodem.
zenusiu, psa hanssa obsługiuwałeś "przodem" ;-)))

O szóstej to zawsze wstawała i wstaje najmniej wartościowa klasa robotnicza każdego narodu.
no widzisz zenusiu! wstań zenek! wstań! do roboty! do roboty!
ogrodniczki z odblaskami, koszula w krate, gumiaczki i wio na rusztowanie. zapier...j zenus! go! go! go! ;-))))

A jak ktoś wstaje dwie godziny wcześniej żeby godzinę przeznaczyć na czytanie gwna wyborczego
zenusiu, mało mnie obchodzi o której wstajesz i co czytasz by osiągnąć
orgazm. to sprawa twojej łechtaczki ;-)))

i pisanie na grupie dyskusyjnej własnych komentarzy
jeden kopiuje, drugi wkleja tylko ty nieboraku nie masz nic do powiedzenia. trzeba było się zenusiu uczyć, byłbyś kimś a tak jesteś brakujące ogniwo w ewolucji kundli podwórzowych. ;-)))

to znaczy że jest pierdolnięty nieodwracalnie.
no właśnie! ;-)))

zapisałeś sie juz:

https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy
Mnie to wisi i powiewa
coż ci tam wisi? cóż powiewa? ten fistaszek? ;-)))

na co marnujesz
zenusiu, a ty na co marnujesz swoje "życie"? nawet psa nie masz! kota też. rodziny żadnej. kumple z MO cię olali. zdziczałeś na starość. ;-)))

swoje chujowe życie.
zenusiu, zmarnowałeś sobie życie wiec miej pretensje do siebie. ;-)))

Ogólnie mam z ciebie ubaw.
smiejemy sie tu wszyscy z durnowatego zenka ;-)))

Niby nieładnie.
też się brzydzę! tobą! ;-)))

Poeta napisał
wiesz kto? jeden tak "chłopiec" ;-)
zenusiu, nigdy nie będziesz dużym, zawsze będziesz małym kurduplem umysłowym! ;-)))

określenie: sztolec, pampuch, oblecha, kreatura, pokurcz, knypek, parówa,szpetota, paszczak, glonojad, paszczur, dziwotwór, siorbut, pokemon, wypierdek, karakan, gnom też pasuje do ciebie ;-)))

że zle sobie daje świadectwo ten co wyszydza kalectwo.
no cóż zenusiu, fakt, jestes kaleką. to dziedziczne ;-)))

A ja mam to gdzieś
wiem nawet gdzie. uwielbiasz to "miejsce" ;-)))

i się będę z ciebie nabijał przy każdej okazji.
na mnie zenusiu możesz liczyć. jak PiS-owcy na koryta! ;-))

Już nie zapomnisz mnie,
"piosenka ci nie da zopomnieć..." ;-)))
będziesz mi co miesiąc przysyłać białe róże? obiecaj! ;-)))

internet ci nie da zapomnieć.
zenusiu, w internecie może i jesteś mocny w gębie ale w realu to kawał z ciebie tchórzliwego skunksa ;-)))

Było nie drażnić lwa.
Buuuuuuhahhahahahhahahahhaaaa.

L e w.

buhahhahahhahahahhaa!