Przystawka GSM od Ery - czy faktycznie już nie do z dobycia?

Data: 2009-03-23 12:12:13
Autor: mic49
Przystawka GSM od Ery - czy faktycznie już nie do z dobycia?
Witam,

Byłem dzisiaj w salonie Ery i chciałem dowiedzieć się nt.
przeniesienia numeru TP - Era. Interesuje mnie jednak przystawka GSM
jako, że w miejscu, gdzie ma być nowy telefon - w budynku zasięgu
prawie nie ma. Jedynie przy oknach. Ale dowiedziałem się, że od paru
miesięcy nie ma już w magazynach Sagema RL300 lub RL302 (w cenniku
jest).

Macie może jakieś informacje, czy to prawda a jeśli tak, to jakie inne
przystawki można nabyć?

Michał

Data: 2009-03-23 23:59:45
Autor: Dexxa
Przystawka GSM od Ery - czy faktycznie już nie do zdobycia?
Na allegro jeszcze bywają ... około 300 zł to kosztuje

Data: 2009-03-24 02:22:23
Autor: SDD

Użytkownik "Dexxa" <generalnietoniemam@adresu.pl> napisał w wiadomości news:gq948v$jsj$1news3.onet...
Na allegro jeszcze bywają ... około 300 zł to kosztuje

Przy czym, jak juz wydac 300, to moze lepiej dolozyc jeszcze troche i kupic cos z CLIP-em, bo te SAGEMy chyba nie teges sa jesli chodzi o CLIP.
Choc z Era Domowa/Firmowa mozna uzywac czegokolwiek, to ja uzywam "bezprzewodowo-podobnego" Sagema MyH10 i jestem bardzo zadowolony. Kupilem go na Allegro za ok 80 zl.

Pozdrawiam
SDD

Przystawka GSM od Ery - czy faktycznie już nie do z dobycia?