Data: 2017-08-04 16:17:32 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
Przegladajac oferty bagaznikow widac trzy okreslone typy
konstrukcji pod hamulce tarczowe: - wsporniki bagaznika oparte na rurkach od widelca, jak tu: http://allegro.pl/bagaznik-rowerowy-aluminiowy-24-29-czarny-tarcze -i6809557828.html - z jednej strony (hamulca) wspornik odgiety aby wyminac mocowanie hamulca, jak tu: http://allegro.pl/aluminiowy-bagaznik-26-28-hamulec-tarczowy-czarn y-i6251610583.html - z obu stron dystansowniki: http://allegro.pl/sport-arsenal-217-bagaznik-26-29-ham-tarczowy-i6 909838569.html - tuleja dystansowa tylko: http://allegro.pl/adapter-do-hamulcow-t arczowych-25-mm-crosso-i6840209366.html Pytanie, ktora konstrukcja jest najmocniejsza (najwieksza ladownosc ;) ma)? -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-04 16:25:22 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
Eee, przepraszam z tymi adresami.
Przegladajac oferty bagaznikow widac trzy okreslone typy konstrukcji pod hamulce tarczowe: - wsporniki bagaznika oparte na rurkach od widelca, jak tu: http://tinyurl.com/yb4bdkco - z jednej strony (hamulca) wspornik odgiety aby wyminac mocowanie hamulca, jak tu: http://tinyurl.com/yas54glb - z obu stron dystansowniki: http://tinyurl.com/yaq7y2sl - tuleja dystansowa tylko: http://tinyurl.com/ya8gjack Pytanie, ktora konstrukcja jest najmocniejsza (najwieksza ladownosc ;) ma)? -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-04 20:04:41 | |
Autor: PeJot | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
W dniu 2017-08-04 o 16:25, Yerine Ictimai pisze:
Pytanie, ktora konstrukcja jest najmocniejsza (najwieksza A co, worki z cementem będziesz woził ? Po mojemu, i tak wszystko rozbija się o wytrzymałość oczek w hakach ramy. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2017-08-04 23:30:26 | |
Autor: tadeklodz | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 20:04:35 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2017-08-04 o 16:25, Yerine Ictimai pisze: Tubus cargo ma nośność 40 kg |
|
Data: 2017-08-05 13:19:43 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
tadeklodz@poczta.onet.pl Wrote in message:
Tubus cargo ma nośność 40 kg Ale to dla hamulcow tarczowych? -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-05 07:03:24 | |
Autor: tadeklodz | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 13:19:47 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
tadeklodz@poczta.onet.pl Wrote in message: zobacz ew zapytaj na stronie dystrybutora chyba bikeman |
|
Data: 2017-08-04 23:43:55 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> Wrote in message:
Po mojemu, i tak wszystko rozbija się o wytrzymałość oczek w hakach ramy. Aa to moze taki ze wspornikami opierajacymi sie na rurkach widelca: http://tinyurl.com/yb4bdkco poprzez obejmy? -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-05 11:29:21 | |
Autor: PeJot | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
W dniu 2017-08-04 o 23:43, Yerine Ictimai pisze:
PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> Wrote in message: IMHO pomysł beznadziejny. Jeżeli rama nie ma fabrycznych otworów do montażu bagażnika to znaczy że nie była projektowana pod bagażnik i związane z tym dodatkowe obciążenia. Zwykle takie rowery po zamontowaniu bagażnika stają się narowiste za sprawą odciążenia przedniego koła. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2017-08-05 13:12:22 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> Wrote in message:
Aa to moze taki ze wspornikami opierajacymi sie na rurkach widelca: Ale rama otwory posiada, i bagaznik tez, problem aby dostosowac bagaznik do hamulca tarczowego. -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-20 00:05:08 | |
Autor: Marek | |
Przystosowany do tarczy BAGAZNIK, ktory najmocniejszy? | |
PeJot napisał:
W dniu 2017-08-04 o 16:25, Yerine Ictimai pisze: Po mojemu wszystko rozbija się raczej o sztywność konstrukcji bagażnika i wytrzymałość rur, z których jest zbudowany. Sposób mocowania do ramy to rzecz drugorzędna. Łatwiej połamać bagażnik, niż ściąć śruby mocujące. Woziłem kiedyś w sakwach skuty tynk, mocno przeciążając bagażnik. Najpierw wygięły się w nim poziome rurki, na których wiszą sakwy, a potem, już pod mniejszym obciążeniem, strzelały kolejno rury przy dolnym mocowaniu. https://goo.gl/photos/cn2odgAxbZ2dpjcy7 Teraz używam sztywnego bagażnika Crosso nie zbliżając się do obciążenia dopuszczalnego, ale za to trzęsąc bagażem w terenie. I na razie musiałem tylko prostować stalowe łączniki przy dolnym mocowaniu, bo "siadły", wyginając się w zygzak. Wątkotwórcy proponowałbym sztywny, monolityczny bagażnik o prostych rurach, np. Tubusa lub Crosso i użycie tulei dystansującej po stronie hamulca. To chyba najsztywniejsze i najbardziej wytrzymałe rozwiązanie. Do naszych bagażników dorobiłem tuleje z duraluminium. Są krótsze niż stalowe walce Crosso, więc obciążają połączenie gwintowe z ramą mniejszym momentem. I są oczywiście znacznie lżejsze. Zwłaszcza ten przy czerwonej ramie, uformowany w kształt zbliżony do spłaszczonego stożka. http://s1.tufotki.pl/2016/10/27/P4fYu-iIMCWQ.jpg -- Marek |