Przysz³a kryska...

Data: 2011-11-30 12:13:27
Autor: to
Przysz³a kryska...
begin Big Jack
... nie, nie na Matyska. Na mnie. Strażnicy wiejscy mnie upolowali.
Miałem 70/50 na oddalniu. Nie mam zamiaru uchylać się od mandatu. Chcę
ich tylko
zdemotywować i nie zasilać budżetu nie mojej gminy. Przypadki w
oświadczeniu są trzy:

Te darmozjady kierują się głównie rachunkiem zysku i strat, dlatego można przypuszczać, że o ile będzie wystarczająco upierdliwym, to nie będzie im się chciało dla 100 zł iść do sądu. Zacząłbym od uprzejmej prośby o dosłanie zdjęcia, na którym widać kierowcę, żebyś mógł go rozpoznać. :>

PS. To, że sugerują tylko trzy "opcje" na oświadczeniu nie ma większego znaczenia.

Przysz³a kryska...