Przyszła mi reklama z banku.

Data: 2012-05-05 12:16:52
Autor: Alek
Przyszła mi reklama z banku.
Użytkownik "Grzegorz" <nie_spamuj@gazeta.pl> napisał

Reklama jest naciąganiem na podpisanie nowej umowy na jakiś tam za
przeproszeniem "produkt".

Dlaczego użyłeś słowa "naciąganie"? Czy oferta jest nieuczciwa? Czy w reklamie jest jakieś oszustwo czy cokolwiek innego co by uzasaniało ten epitet?

Sprawy nie chcę ot tak zostawić.

Jasne, spotkała cię przeokropna krzywda i krew musi sie polać.

Data: 2012-05-05 21:27:01
Autor: John Kołalsky
Przyszła mi reklama z banku.

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

[...]

Nie naciągaj nas na wyznawanie swojej pokręconej ideologii.

Data: 2012-05-07 01:08:55
Autor: Grzegorz
Przyszła mi reklama z banku.
> [...]

Dlaczego użyłeś słowa "naciąganie"? Czy oferta jest nieuczciwa? Czy w
reklamie jest jakieś oszustwo czy cokolwiek innego co by uzasaniało

Oferta jest nieuczciwa.
To naciąganie.
Sam weź kredyt pod zastaw środków na koncie.
Jak wcześniej napisałem, bank nie ma na to mojej zgody.
G.

Przyszła mi reklama z banku.