Przysz³a pora na górola

Data: 2009-07-02 03:47:55
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Przysz³a pora na górola
Nie chce na razie wydawac za duzo kasy, wiec ograniczylem sie do okolo
1,5k.

A ja (serio) proponuje, wydaj duzo kasy i miej problem z bani, kup
rower na dobrym osprzecie i z dobrym amorem.

Data: 2009-07-02 12:09:16
Autor: raviz
Przyszła pora na górola
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
Nie chce na razie wydawac za duzo kasy, wiec ograniczylem sie do okolo
1,5k.

A ja (serio) proponuje, wydaj duzo kasy i miej problem z bani, kup
rower na dobrym osprzecie i z dobrym amorem.

Ze 4 lata temu kupilem Treka 4100 za ok 1200zl. Uscisnalem lapke sprzedawcy i niesamowicie szczesliwy udalem sie z nowym nabytkiem do domu (robilem przesiadke z Mistrala wiec kazdy element wydawal mi sie dzielem sztuki designerskiej w stos. do tego co bylo Mistralu)
Jednak po pewnym czasie zaczal mnie irytoac fabryczny amortyzator - typowy elastomerowy sprezynowiec. Po niedlugim czasie nabylem Manitou Black Elite, wydalem na niego ok 1200zl. Roznica ogromna. Minely
nastepne 3 lata - obecnie chce wymienicy niemal wszystko poza rama, siodelkiem, kierownica i amortyzatorem. Ten upgrade wyniesie ok 2000zl.
Moja metoda ma ta zalete, ze zakupy moge przemyslec pod swoim katem, jednak jest tez spora wada - z tej kupy starych komponentow moza bedzie zbudowac niemal caly rower. Co wiecej, czesto po sezonie sa fajne przeceny na rowery i po podliczeniu moze wyjsc na to, ze caly rower wychodzi sporo taniej niz gdybys kupowal po kawalku jak ja robie. Moze sie tez okazac, ze bedziesz bardzo zadowolony z roweru za 1500zl - wybor nalezy do Ciebie :]

Data: 2009-07-02 13:57:12
Autor: MichałG
Przyszła pora na górola
raviz pisze:
[...]

Przy okazji spytam: kiedy konczy sie sezon? i warto pomyszkować za przecenami? Szukam Krossa a4 w dobrej cenie...

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-07-02 23:54:30
Autor: jakuboff
Przyszła pora na górola
MichałG wrote:
Przy okazji spytam: kiedy konczy sie sezon?

Rowerowy? Nigdy ;)

Data: 2009-07-03 08:33:05
Autor: MichałG
Przyszła pora na górola
jakuboff pisze:
MichałG wrote:
Przy okazji spytam: kiedy konczy sie sezon?

Rowerowy? Nigdy ;)

sklepowy... ;-) !!!!
Michał

Data: 2009-07-03 10:31:33
Autor: dobrov
Przyszła pora na górola
MichałG pisze:

Przy okazji spytam: kiedy konczy sie sezon? i warto pomyszkować za przecenami? Szukam Krossa a4 w dobrej cenie...

Dzisiaj akurat widziałem przypadkiem na znanym sklepie sportowym
w Katowicach:
Wyprzedaż rowerów, przeceny do 60% :)

Data: 2009-07-03 11:12:59
Autor: MichałG
Przyszła pora na górola
dobrov pisze:
MichałG pisze:

[...]

ok. dzieki! - biore córke 'pod rękę' i jedziemy szukać .....
Może coś innego, własciwszego, w klasie krosa A4 mozna kupić dla lekkiej niewiasty o sportowym zacięciu?
pozdrawiam
Michał

Data: 2009-07-03 14:22:10
Autor: dobrov
Przyszła pora na górola
MichałG pisze:
dobrov pisze:
MichałG pisze:

[...]

W tym roku generalnie sprzęt droższy niżw zeszłym, zapewne mniejszy
popyt i zapewne średnia procentowa "głębokość" przeceny będzie wyższa niż
bywało. Inaczej zostaną z towarem.

Data: 2009-07-02 13:25:38
Autor: zly
Przysz³a pora na górola
Dnia Thu, 2 Jul 2009 03:47:55 -0700 (PDT), frank.castle0407@googlemail.com
napisa³(a):

A ja (serio) proponuje, wydaj duzo kasy i miej problem z bani, kup
rower na dobrym osprzecie i z dobrym amorem.

Tak by bylo najprosciej :) Sek w tym, zejezdzilem po lesie w sumie okolo
2h, z czego 3/4 szosowka ;), wiec jeszcze nie wiem do konca czy mi sie
spodoba, a nawet jesli (co bardzo prawdopodobne) to i tak, wiekszosc czasu
jednak bede spedzal na waskich oponkach --
marcin

Data: 2009-07-02 13:51:00
Autor: Pawe³ Suwiñski
Przysz³a pora na górola
Dnia czw, 02 lip 2009 tako rzecze zly:

[...]

E, to daleko szukaæ. Mo¿na sobie zrobiæ le¶nego singla/ ostrego. Koszt
wyniesie  grosze.  W³a¶nie  sam  jestem na  etapie  sk³adania  ostrego
cyklokrosa na  lekkiej ramie mtb.  Znaczy mam ju¿ ostrego  górala, ale
rama jest za ma³a (rower z czasów ogólniaka) no i za toporna. Ale nowa
ramka z widelcem i sterami ju¿  idzie z allegro. Za tydzieñ pewnie ju¿
bêdê je¼dzi³ po lesie :).

--
Uzdrawiam
Pawe³ Suwiñski

Data: 2009-07-02 08:38:53
Autor: zly
Przysz³a pora na górola
On 2 Lip, 13:51, Pawe³ Suwiñski <drac...@wp.pl> wrote:

E, to daleko szukaæ. Mo¿na sobie zrobiæ le¶nego singla/ ostrego. Koszt
wyniesie  grosze.

Tak, sek w tym, ze wolalbym cos czego jeszcze nie mialem, mtb to
zupelnie inne rowerowanie :)

--
marcin

Data: 2009-07-02 14:10:05
Autor: KuFeL
Przysz³a pora na górola
zly pisze:
[...]

za 2 tysie jak sie dobrze potargujesz to kupisz mbike 0,5 a to chyba jedna z lepszych opcji na rynku.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-07-02 05:42:49
Autor: Kuba Abuk
Przysz³a pora na górola
On Jul 2, 2:10 pm, KuFeL <ku...@o2.pl> wrote:
zly pisze:> Dnia Thu, 2 Jul 2009 03:47:55 -0700 (PDT), frank.castle0...@googlemail.com
> [...]

> jednak bede spedzal na waskich oponkach

za 2 tysie jak sie dobrze potargujesz to kupisz mbike 0,5 a to chyba

To najlepsza opcja, ale w zwi±zku z tym coraz mniejsza szansa na
kupno. Po jakim¶ czasie zmieñ, Marcinie, amor na gaziaka z goleniami
górnymi o fi=32mm. Przy Twojej wadze i sile standardowy suntur nie
zadowoli Ciê.
Pogadaj z Irkiem G., czy ewentualnie da siê kupiæ taniej wprost od
producenta.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-07-02 14:48:04
Autor: zly
Przysz³a pora na górola
Dnia Thu, 2 Jul 2009 05:42:49 -0700 (PDT), Kuba Abuk napisa³(a):

Tak myslalem, wlasnie, czy cie meczyc na gg, ale odpuscilem :)

To najlepsza opcja, ale w zwi±zku z tym coraz mniejsza szansa na
kupno.

jest kilka na allegro, ale kosztuje 2200... to o polowe wiekszy budzet niz
zakladany :/

Po jakim¶ czasie zmieñ, Marcinie, amor na gaziaka z goleniami
górnymi o fi=32mm.

mow do mnie jeszcze ;)

Przy Twojej wadze i sile standardowy suntur nie
zadowoli Ciê.

No wlasnie chcialem tez o tym sie dowiedziec, bo kilka razy mi sie zdazylo
uslyszec 'amor dla kobiety' 'dla lekkiego' etc. Czy w ogole takie seryjnie
montowane sprzety sie nadaja do czegos?

Pogadaj z Irkiem G., czy ewentualnie da siê kupiæ taniej wprost od
producenta.

A on z ktorymi producentami ma kontakty, bo jakos za bardzo zaprzyjazniony
z nim nie jestem :)

--
marcin

Data: 2009-07-02 05:58:42
Autor: Kuba Abuk
Przysz³a pora na górola
On Jul 2, 2:48 pm, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

jest kilka na allegro, ale kosztuje 2200... to o polowe wiekszy budzet niz
zakladany :/

No risk, no fun:o)

> Po jakim¶ czasie zmieñ, Marcinie, amor na gaziaka z goleniami
> górnymi o fi=32mm.

mow do mnie jeszcze ;)
:o)

No wlasnie chcialem tez o tym sie dowiedziec, bo kilka razy mi sie zdazylo
uslyszec 'amor dla kobiety' 'dla lekkiego' etc. Czy w ogole takie seryjnie
montowane sprzety sie nadaja do czegos?

Ni¿sza pó³ka amortyzatorów (je¿d¿ê na kultowej, sprê¿ynowej Judy
hydracoil:o) ) to przewa¿nie te, w których medium ¶ciskanym s± stalowe
sprê¿yny. Ich twardo¶æ jest ustawiona pod defaultow± wagê ~75g.
Regulacj± naprê¿enia wstêpnego nie ustawisz go pod siebie, to samo w
drug± stronê lekka kobieta równie¿ nie bêdzie zadowolona. Inna sprawa
to amortyzatory powietrzne - twardo¶æ regulujesz ci¶nieniem w
komorach. Grube lagi górne (te co siê chowaj± przy ugiêciu) maj±
prze³o¿enie na sztywno¶æ - rower  jedzie tam gdzie ty chcesz, a nie
odwrotnie.

> Pogadaj z Irkiem G., czy ewentualnie da siê kupiæ taniej wprost od
> producenta.

A on z ktorymi producentami ma kontakty, bo jakos za bardzo zaprzyjazniony
z nim nie jestem :)

Zawodnik team'u fabrycznego producenta MBike.  Na Globale równie¿
je¼dzi:)

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-07-02 08:45:13
Autor: zly
Przysz³a pora na górola
On 2 Lip, 14:58, Kuba Abuk <J.Gruch...@gmail.com> wrote:

[...]

Czyli, mozliwosc regulacji jest i nie bedzie tak, ze kupilem rower, a
potem sie okaze, ze do niczego sie nie nadaje? :)

Zawodnik team'u fabrycznego producenta MBike.  Na Globale równie¿
je¼dzi:)

Wiem kto to :) Pare razy przez chwile widzialem jego plecy ;) Tyle, ze
nie mam do niego zadnego kontaktu

--
marcin

Data: 2009-07-02 15:07:53
Autor: KuFeL
Przysz³a pora na górola
Kuba Abuk pisze:
[...]

skad ta teoria? na allegro nie brakuje...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-07-02 15:42:58
Autor: ...::QRT::...
Przysz³a pora na górola
Dnia Thu, 02 Jul 2009 14:10:05 +0200, KuFeL napisa³(a):

za 2 tysie jak sie dobrze potargujesz to kupisz mbike 0,5 a to chyba jedna z lepszych opcji na rynku.

za podobn± kase mo¿na jeszcze czasem znale¼æ stare leveleA6 z Tor± albo na
unibike flite z juicy5. Czyli albo mocny przyzwoity widelec albo dobre tarcze. A ten mbike nie ma ani jednego ani drugiego :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-07-02 08:40:44
Autor: zly
Przysz³a pora na górola
On 2 Lip, 15:42, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

za podobn± kase mo¿na jeszcze czasem znale¼æ stare leveleA6 z Tor± albo na
unibike flite z juicy5.

no tak, najtansze kosztuja 2300 :) czyli lecimy coraz wyzej, a
przypominam, ze wolalbym raczej ok 1500

--
marcin

Data: 2009-07-02 18:08:42
Autor: ...::QRT::...
Przysz³a pora na górola
Dnia Thu, 2 Jul 2009 08:40:44 -0700 (PDT), zly napisa³(a):

[...]

no tak. To proponuje jak±¶ fajn± u¿ywkê z allegro. :) Mysle ze przez miesi±æ
systematycznego przegl±dania ofert i ¶ledzenia rynku da sie wychaczyæ co¶
fajnego.

Data: 2009-07-02 18:12:55
Autor: Enagem
Przysz³a pora na górola

U¿ytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisa³ w wiadomo¶ci news:717eaqnq7w4g$.obg8503ues7s.dlg40tude.net...
To proponuje jak±¶ fajn± u¿ywkê z allegro. :) Mysle ze przez miesi±æ
systematycznego przegl±dania ofert i ¶ledzenia rynku da sie wychaczyæ co¶
fajnego.

Witam
Warto poszperaæ na allegro.
Spytaj,oczywi¶cie je¿eli Ciê to interesuje,mo¿e jeszcze ma:
Enagem

Data: 2009-07-02 09:25:52
Autor: zly
Przysz³a pora na górola
On 2 Lip, 18:12, "Enagem" <ena...@op.pl> wrote:

Witam
Warto poszperaæ na allegro.
Spytaj,oczywi¶cie je¿eli Ciê to interesuje,mo¿e jeszcze ma:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=676607608

Szperam szperam :) Tyle, ze podejrzewam, ze za mala rama w tym
przypadku.
Mam 190cm wzrostu, wiec raczej 19 lub 21 cali. Swoja droga, czemu az
tak duze roznice w rozmiarach sa? 2 cale to calkiem sporo

--
marcin

Data: 2009-07-02 16:37:28
Autor: Jan Srzednicki
Przysz³a pora na górola
On 2009-07-02, zly wrote:
[...]

Bo rozmiary ram "w calach" s± tylko orientacyjne - tak naprawdê d³ugo¶æ
rury podsiod³owej ma bezpo¶redni wp³yw jedynie na przekrok, wa¿ny, ale
bynajmniej nie kluczowy, tym bardziej, ¿e wiele nowych rowerów ma ró¿ne
kombinacje z górn± rur± obni¿aj±ce przeskok w³a¶nie.

Najwa¿niejsz± realn± warto¶ci± bran± pod uwagê powinna byæ efektywna
(mierzona poziomo) d³ugo¶æ górnej rury. Tutaj przeskoki pomiêdzy
rozmiarami s± ju¿ trochê mniejsze, zwykle oko³o 3-4cm.

Ale, tak naprawdê, niestety nic tylko przymierzaæ i poznawaæ swoje
proporcje.

Data: 2009-07-02 13:26:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Przyszła pora na górola

Nie chce na razie wydawac za duzo kasy, wiec ograniczylem sie do okolo
1,5k.

A ja (serio) proponuje, wydaj duzo kasy i miej problem z bani, kup
rower na dobrym osprzecie i z dobrym amorem.

Zapomniałeś napisać coś o kolorze, wadze itd.

zyga

Data: 2009-07-02 04:40:02
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Przysz³a pora na górola
On 2 July, 12:26, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> A ja (serio) proponuje, wydaj duzo kasy i miej problem z bani, kup
> rower na dobrym osprzecie i z dobrym amorem.

Zapomnia³e¶ napisaæ co¶ o kolorze, wadze itd.

zyga

zolty najszybszy!

Przysz³a pora na górola