Przyszłe zniesienia na rynkach.

Data: 2011-12-05 04:14:40
Autor: RynekGlobalny
Przyszłe zniesienia na rynkach.
Dobre wiadomości dla dolara.

http://twitter.com/#!/RynekGlobalny/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FJcrQWO7u

Będzie wrzało w najbliższych miesiącach.

http://twitter.com//RynekGlobalny
http://www.facebook.com/rynekglobalny

Data: 2011-12-05 21:43:46
Autor: RynekGlobalny
Przyszłe zniesienia na rynkach.

Dobre wiadomości dla dolara.

http://twitter.com/#!/RynekGlobalny/media/slideshow?url=pic.twitter.c....

No i zaczyna się - zgodnie ze scenariuszem z obrazka powyżej. Rating
Francji zagrożony:
http://www.bloomberg.com/news/2011-12-05/s-p-said-to-place-all-17-euro-nations-on-downgrade-watch-over-debt-crisis.html

Dolar w górę, złoto w dół.

http://twitter.com/RynekGlobalny

Data: 2011-12-06 18:00:28
Autor: root
Dnia Mon, 5 Dec 2011 21:43:46 -0800 (PST), RynekGlobalny napisał(a):

[...]

Biorąc pod uwagę najnowsze prognozy  wzrostu PKB Polski, czekający nas
spadek inflacji, budżet na przyszły rok oraz pozycję naszego kraju w UE -
uważam, że S&P może nas cmoknąć.

Data: 2011-12-08 09:13:58
Autor: RynekGlobalny
Przyszłe zniesienia na rynkach.
Bior c pod uwag najnowsze prognozy  wzrostu PKB Polski, czekaj cy nas
spadek inflacji, bud et na przysz y rok oraz pozycj naszego kraju w UE -
uwa am, e S&P mo e nas cmokn .

Należysz do mniejszości optymistów. Budżet nowy ma kilka "grubych"
optymistyczny założeń, np. kurs euro na poziomie 4,17.

http://www.ekonomia24.pl/artykul/766081-Budzetowe-znaki-zapytania.html

http://twitter.com/RynekGlobalny

Data: 2011-12-08 23:47:45
Autor: root
Dnia Thu, 8 Dec 2011 09:13:58 -0800 (PST), RynekGlobalny napisał(a):

[...]

Troche w tym bylo ironii. aczkolwiek w dalszym ciągu uważam caly ten kryzys
za kolejny szantaż banksterów rodem z USA i UK. Jakie znaczenie ma nasz
budżet? Chocbysmy sie zarżęli i wyzerowali nasz dług, to i tak obniżą nam
wszystkie możliwe rejtingi, bo ta "usluga" została już wcześniej zamówiona
i opłacona. Jedyne co nam pozostaje to pokazać im miejsce gdzie mogą nas
pocałować i robić swoje.

Data: 2011-12-11 00:47:12
Autor: RynekGlobalny
Przyszłe zniesienia na rynkach.
Wzmacniacz obecnego sygnału:

http://www.ekonomia24.pl/artykul/706292,768105-Widmo-obnizki-ratingu-Francji.html

Perspektywa kilkumiesięczna:
Indeksy w dół, USD do góry, surowce, złoto w dół.

http://twitter.com/RynekGlobalny

Data: 2011-12-12 23:49:51
Autor: RynekGlobalny
Przyszłe zniesienia na rynkach.
Kolejne optymistyczne założenia do budżetu ?

http://www.ekonomia24.pl/artykul/706205,768945-20-mld-zl-z-prywatyzacji-do-2015.html

Minister Budzanowski jest zwolennikiem prywatyzacji przez giełdę.
Podkreślił rolę inwestorów indywidualnych. - Promowanie wśród Polaków
giełdy to kolejny cel, który sobie postawiłem. Ważna jest kontynuacja
programu udostępniania akcji pracowniczych. Dzięki temu na rynku coraz
więcej świadomych właścicieli inwestorów, którzy biorą
odpowiedzialność za swoje firmy - stwierdził.

twitter.com/RynekGlobalny

Data: 2011-12-13 09:35:00
Autor: gregor
W dniu 2011-12-06 06:43, RynekGlobalny pisze:

[...]

a w sierpniu jak byl po ~ 2,6-2,7 pisalem by kupowac

gregor

Data: 2011-12-13 07:52:17
Autor: RynekGlobalny
On 13 Gru, 09:35, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> Dolar w górę, złoto w dół.

a w sierpniu jak byl po ~ 2,6-2,7 pisalem by kupowac

I FED chyba jednak to tego dolarowego pieca:
http://www.bloomberg.com/news/2011-12-13/fed-seen-revising-zero-rate-pledge-as-need-for-bond-purchases-diminishes.html
.. QE3 prawdopodonie nie będzie.

http://www.facebook.com/rynekglobalny

Data: 2011-12-14 13:02:33
Autor: gregor
W dniu 2011-12-13 16:52, RynekGlobalny pisze:

I FED chyba jednak to tego dolarowego pieca:
http://www.bloomberg.com/news/2011-12-13/fed-seen-revising-zero-rate-pledge-as-need-for-bond-purchases-diminishes.html
. QE3 prawdopodonie nie będzie.

Ja tam się nie znam ale jak czytam, że nie będzie to rozumiem to tak, że jednak będzie. Po prostu nastawiają wszystkich, że nie włączą drukarek a one pewnie już pracują pełną parą ...

ale mogę się mylić taka moja "teoria spiskowa"

gregor

Data: 2011-12-14 09:34:23
Autor: RynekGlobalny
On 14 Gru, 13:02, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Komunikat był taki, reakcja zgodna z komunikatem. Przecież nikt nie ma
pewności że za miesiąc się to nie zmieni, był i taki komunikat że FED
jest gotowy na rekacje gdy w Europie sytacja się pogorszy. Jeśli
będzie luzowanie ilościowe to będzie i jawny komunikat z FEDu w dniu w
którym FOMC obraduje, a wcześniej na pewno wypowiedzi któregoś z
prezesów rezerwy federalnej będą się pojawiać w mediach. Na pewno
uwzględnając mandat fedu czyli wspieranie rynku pracy warto patrzeć na
dane z rynku pracy w USA i na tej podstawie spodziewać się
odpowiednich reakcji, tak jak i teraz miało to miejsce - decyzja
została odsunieta ponieważ zaobserwowano umiarkowaną poprawę na rynku
pracy w USA.

Można się doszukiwac spisku, może i warto :) Może informacje są jawne
tylko nikt na nie nie zwraca uwagi a później mówi się o tym jak o
spisku.

http://www.facebook.com/rynekglobalny

Data: 2011-12-14 13:26:01
Autor: root
Dnia Wed, 14 Dec 2011 13:02:33 +0100, gregor napisał(a):

[...]

Dokładnie będzie ;)
W roku 2008 zawiniły banki. Tym razem zawiniły rządy. Ogólnie mówiąc
współczesne banki i rządy są największymi nierynkowymi instytucjami
finansowymi. Nierynkowymi, ponieważ ich działania nie mają nic wspólnego z
generowaniem stabilnego dochodu. Nastąpiło kompletne pomieszanie pojęć. Dla
rządów dochodem staje się dług, dla banków - płynność utrzymywana głównie
poprzez dofinansowanie przez rząd (z długu). Koniec cyklu kredytowego zakończy się "resetem" długów. Wyzerowanie długów,
będzie się wiązac z kolejnym masowym przemieszczeniem własności realnych
aktywów. Na przykład Chiny kupią port w Pireusie, Szwajcarzy jakieś fabryczki we
Włoszech a najbardziej zadłużone miasto Berlin może kupi jakiś oligarcha z
Rosji. Posprząta się i zaczniemy od nowa ;)

Data: 2011-12-06 10:02:40
Autor: XXL
Przyszłe zniesienia na rynkach.
Zwróć uwagę na fakt, że USD już sporo się umocnił a poza tym coraz częściej
pisze się o trzeciej rundzie luzowania ilościowego czyli QE3 w USA.

Gdyby FED znowu puścił w ruch maszyny drukarskie w I kw. 2012r. to nie wiadomo
czy dolar dalej by się umacniał ?
Niektórzy inwestorzy oraz analitycy prognozują, że zanim przyjdzie silna
korekta w notowaniach złota to cena kruszcu może najpierw przebić tegoroczne
szczyty.

--

Przyszłe zniesienia na rynkach.