Przysz³o¶æ Ukrainy jest w Unii Europejskiej

Data: 2011-09-01 17:00:40
Autor: obserwator
Przysz³o¶æ Ukrainy jest w Unii Europejskiej

nie tylko Ukrainy, ale Bialorusi i Rosji tez ....jest to gwarancja, ze z
przywodcami wywodzacymi sie sowieckich partii, cywiliacja europejska zniknie z mapy swiata.

:))

Data: 2011-09-01 20:08:13
Autor: u2
W dniu 2011-09-01 19:00,  obserwator pisze:

nie tylko Ukrainy, ale Bialorusi i Rosji tez ....jest to gwarancja, ze z
przywodcami wywodzacymi sie sowieckich partii, cywiliacja europejska zniknie z mapy swiata.

Jesli odpowiadasz mi to nie uwazam, ze cywilizacja europejska
kiedykolwiek zniknie, nawet jesli ku temu zmierzaja biurokraci z ZSRE.

Data: 2011-09-01 18:56:16
Autor: obserwator
Przysz³o¶æ Ukrainy jest w Unii Europejskiej
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Jesli odpowiadasz mi to nie uwazam, ze cywilizacja europejska
kiedykolwiek zniknie, nawet jesli ku temu zmierzaja biurokraci z ZSRE.

zniknie, zniknie...tak zalatwia Europe, jak zalatwili bolszewicy i komuchy,
Polske.

Nagran wykladow Biezmienowa nadal nie chce sie przesluchac i Golicyna przeczytac?

Data: 2011-09-01 21:11:21
Autor: u2
W dniu 2011-09-01 20:56,  obserwator pisze:
zniknie, zniknie...tak zalatwia Europe, jak zalatwili bolszewicy i komuchy,
Polske.

Komuchy i bolszewicy znikli, a Polska nadal trwa.

Nagran wykladow Biezmienowa nadal nie chce sie przesluchac i Golicyna przeczytac?

A o co tobie chodzi ? Krytykuj± zachód i chwal± wschód ? Ju¿ to
przerabiali¶my :)

Data: 2011-09-01 19:16:49
Autor: obserwator
> [...]
> Polske.

Komuchy i bolszewicy znikli, a Polska nadal trwa.

...znowu dzisiaj ma zly dzien?

> Nagran wykladow Biezmienowa nadal nie chce sie przesluchac i Golicyna przeczy
tac?

A o co tobie chodzi ? Krytykuj± zachód i chwal± wschód ? Ju¿ to
przerabiali¶my :)

taak....? ...w tej chwili siedzisz na glowie czy sie bujasz na hustawce?

Data: 2011-09-02 01:22:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przyszłość Ukrainy jest w Unii Europejskiej
czwartek, 1 września 2011 19:00. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

nie tylko Ukrainy, ale Bialorusi i Rosji tez ....

po kolei... w końcu przyjdzie pora na Tybet hehe ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Przysz³o¶æ Ukrainy jest w Unii Europejskiej