Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Przyszlosc silnika spalinowego ?

Przyszlosc silnika spalinowego ?

Data: 2010-07-14 15:22:19
Autor: kamil
Przyszlosc silnika spalinowego ?


"JAM" <ja_1410@yahoo.com> wrote in message news:e9f727af-d59c-43a5-b6bc-80b8a22469f7r27g2000yqb.googlegroups.com...
Silnik dwusuwowy o przeciwstawnych tlokach i przeciwstawnych
cylindrach. Podobno o polowe lzejszy i o 50% oszczedniejszy paliwowo
od zblizonej jednostki klasycznej. Firma uzyskuje spore
zainteresowanie powaznych inwestorow. Szefem technicznym jest byly
szef napedow VW.

Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w dwusuwach rozchodzi.




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-14 21:23:19
Autor: J.F.
Przyszlosc silnika spalinowego ?
On Wed, 14 Jul 2010 15:22:19 +0100,  kamil wrote:
Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w dwusuwach rozchodzi.

To z tradycyjnym dwusuwem moze w tym wzgledzie nie miec nic wspolnego
- ssane/wtlaczane bedzie czyste powietrze, dopiero po zaslonieciu
okien wtrysnie sie paliwo i spalanie nie bedzie sie roznic od 4-suwa.

J.

Data: 2010-07-14 21:28:30
Autor: Tomasz Pyra
Przyszlosc silnika spalinowego ?
J.F. pisze:
On Wed, 14 Jul 2010 15:22:19 +0100,  kamil wrote:
Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w dwusuwach rozchodzi.

To z tradycyjnym dwusuwem moze w tym wzgledzie nie miec nic wspolnego
- ssane/wtlaczane bedzie czyste powietrze, dopiero po zaslonieciu
okien wtrysnie sie paliwo i spalanie nie bedzie sie roznic od 4-suwa.

No podstawowe podobieństwo będzie takie, że suw pracy będzie co 360 stopni, a nie co 720.

Ja tam widzę klasyczny dwusuw, któremu drugi tłok pomaga wentylować cylinder.

Data: 2010-07-14 22:13:11
Autor: J.F.
Przyszlosc silnika spalinowego ?
On Wed, 14 Jul 2010 21:28:30 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
J.F. pisze:
On Wed, 14 Jul 2010 15:22:19 +0100,  kamil wrote:
Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w dwusuwach rozchodzi.
To z tradycyjnym dwusuwem moze w tym wzgledzie nie miec nic wspolnego
- ssane/wtlaczane bedzie czyste powietrze, dopiero po zaslonieciu
okien wtrysnie sie paliwo i spalanie nie bedzie sie roznic od 4-suwa.
No podstawowe podobieństwo będzie takie, że suw pracy będzie co 360 stopni, a nie co 720.
Ja tam widzę klasyczny dwusuw, któremu drugi tłok pomaga wentylować cylinder.

W klasycznym dwusuwie do cylindra naplywa mieszanka, a otwarte sa oba
okna, wiec paliwo leci w wylot. Tu tego nie bedzie. No chyba ze to benynowy ma byc i trzeba jakos kontrolowac stopien
napelnienia ..

J.

Przyszlosc silnika spalinowego ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona