Data: 2010-07-14 15:22:19 | |
Autor: kamil | |
Przyszlosc silnika spalinowego ? | |
"JAM" <ja_1410@yahoo.com> wrote in message news:e9f727af-d59c-43a5-b6bc-80b8a22469f7r27g2000yqb.googlegroups.com... Silnik dwusuwowy o przeciwstawnych tlokach i przeciwstawnych Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w dwusuwach rozchodzi. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-07-14 21:23:19 | |
Autor: J.F. | |
Przyszlosc silnika spalinowego ? | |
On Wed, 14 Jul 2010 15:22:19 +0100, kamil wrote:
Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w dwusuwach rozchodzi. To z tradycyjnym dwusuwem moze w tym wzgledzie nie miec nic wspolnego - ssane/wtlaczane bedzie czyste powietrze, dopiero po zaslonieciu okien wtrysnie sie paliwo i spalanie nie bedzie sie roznic od 4-suwa. J. |
|
Data: 2010-07-14 21:28:30 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Przyszlosc silnika spalinowego ? | |
J.F. pisze:
On Wed, 14 Jul 2010 15:22:19 +0100, kamil wrote: No podstawowe podobieństwo będzie takie, że suw pracy będzie co 360 stopni, a nie co 720. Ja tam widzę klasyczny dwusuw, któremu drugi tłok pomaga wentylować cylinder. |
|
Data: 2010-07-14 22:13:11 | |
Autor: J.F. | |
Przyszlosc silnika spalinowego ? | |
On Wed, 14 Jul 2010 21:28:30 +0200, Tomasz Pyra wrote:
J.F. pisze: W klasycznym dwusuwie do cylindra naplywa mieszanka, a otwarte sa oba okna, wiec paliwo leci w wylot. Tu tego nie bedzie. No chyba ze to benynowy ma byc i trzeba jakos kontrolowac stopien napelnienia .. J. |
|