Przyszlosc zlotowki

Data: 2009-06-06 15:23:17
Autor: Wwieslaw
Przyszlosc zlotowki
Czolem,

Tak sobie dzisiaj umyslilem, ze stopy procentowe w EUR i CHF nie maja z czego spadac, a z ich wzrostem moze wzrosnac popyt na instrumenty dluzne w tych walutach - ergo popyt na te waluty, pociagajacy wzrost ich wartosci. Czy dobrze sobie kombinuje, ze zlotowka wobec tego moze sie jeszcze istotnie oslabic?

Pozdrawiam
Wieslaw

Data: 2009-06-06 16:33:50
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Przyszlosc zlotowki
Patrząc na kontrakty FUSD notowane na GPW, to sytuacja złotówki nie wygląda najlepiej.

Tutaj widok na interwał tygodniowy (wykres kontynuacyjny)
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/m09/fusdws050609tyg.png

Jeśli cała opadająca konsolidacja od maksa z początku roku jest formacją kontynuacji, to możemy się spodziewać wystrzału nawet powyżej 4 pln. Dynamika ruchu poprzedzającego jest wysoka, więc podobnie mogłaby wyglądać kontynuacja.

Tutaj interwał dzienny:
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/m09/fusdws050609.png

DJ

Data: 2009-06-06 15:03:26
Autor: onwro
Przyszlosc zlotowki
w mojej opinii jednak bedzie wyjscie dolem i spadek ponizej 3 zl a dopiero
potem rajdy powyzej 4 a moze i 5 zl.

http://g.imagehost.org/0425/usd.jpg

to wykres us dollar index, obecnie trwa korekta wynikajaca z malego trojkata
(jeszcze 10% spadku sie nalezy - to bedzie to wyjscie dolem z usdpln)
nastepnie rajd na 105-110 (a to bedzie 4-5 zl a moze i Dieterowskie 6)

zakladam tu dolarowa powtorke z rozrywki, usd index:

http://g.imagehost.org/0062/usd1.jpg

o wszystkim pisze na http://spekulant.blox.pl

Data: 2009-06-06 17:31:25
Autor: Jeremiasz Kafelski
Przyszlosc zlotowki
zakladam tu dolarowa powtorke z rozrywki, usd index:

http://g.imagehost.org/0062/usd1.jpg

A co to za wykres? dolary względem czego? Złotówki?

Data: 2009-06-06 15:53:23
Autor: on
Przyszlosc zlotowki
US dollar index = dolar kontra koszyk wszystkich wazniejszych walut

Data: 2009-06-06 20:34:58
Autor: Bob
Przyszlosc zlotowki
przerabane
ja bym dodal jeszcze usd/eur w gore jesli szanowni koledzy pozwola na dygresje:)
pozdr.Bob

Data: 2009-06-06 20:56:48
Autor: Jan Werbiński
Przyszlosc zlotowki
Użytkownik "Bob" <bogubob@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000671.4a2ab6d2newsgate.onet.pl...
przerabane
ja bym dodal jeszcze usd/eur w gore jesli szanowni koledzy pozwola na dygresje:)
pozdr.Bob

Fantazjujmy dalej.

CHF ostro w górę wymusi kolejną falę dreszczy na kredytobiorcach, co z kolei podniesie ilość złych kredytów, znacznie obniży ceny nieruchomości, nadweręży kondycję banków, wyzwoli brak zaufania i kolejną falę bessy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-06 23:11:03
Autor: Jeremiasz Kafelski
Przyszlosc zlotowki
Jan Werbiński wrote:

[...]

Pocieszę jak niedzwiedź niedzwiedzia. Będzie odwrotnie. To spadająca giełda zachwieje złotówką. Ale niezbyt mocno. CHF będzie lekko powyżej 3.0

Data: 2009-06-07 08:53:12
Autor:
Przyszlosc zlotowki
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> [...]

podniesie ilość złych kredytów, znacznie obniży ceny nieruchomości, nadweręży kondycję banków, wyzwoli brak zaufania i kolejną falę bessy.

...ale i mocno wzrosnie export...

Data: 2009-06-07 15:01:56
Autor: Jan Werbiński
Przyszlosc zlotowki
Użytkownik <bamaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0fv5n$ksr$1inews.gazeta.pl...
..ale i mocno wzrosnie export...

Tylko że my przede wszystkim importujemy, a nie eksportujemy. Droga złotówka bardziej się nam opłaca niż tania.

Data: 2009-06-06 23:09:22
Autor: Jeremiasz Kafelski
Przyszlosc zlotowki
 on wrote:

US dollar index = dolar kontra koszyk wszystkich wazniejszych walut

jest takie cos na stoq lub gdzies na polskich stronach?

Data: 2009-06-06 22:37:46
Autor: Zbyszek
Przyszlosc zlotowki
euro tez nie wyglada ciekawie. Jesli nie wrocimy do trendu spadkowego w  najblizszych dniach...
Z kolei zejscie ponizej 4,40 by mnie uspokoiło.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-07 20:36:13