Przytarcie na parkingu - wiem kto

Data: 2011-03-10 17:43:57
Autor: MM
Przytarcie na parkingu - wiem kto
Dnia 10-03-2011 o 17:37:20 news-gazeta <news-gazeta.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Witam. Na parkingu przed domem, stawiam moje auto. Dzisiaj rano wychodze  i
patrze, a tu rysa przez tylny blotnik. Pamietam ze obok mojego stalo  inne auto
(stary kadett). Ale nie bylo go w momencie zauwazenia przeze mnie rysy.
Przed chwila podjechal, ubralem sie i podszedlem obejrzec. On ma rowniez  ryse z
tej strony gdzie stal - czyli pasuj - otarl sie o mnie. Sa na podobnej
wysokosci. Bylem u wlasciciela (sasiad) i mowie mu co o tym sadze a ten  na mnie
z ryjem ze sie czepiam ze on nic nie wie itd... Ogolnie sie wypiera.

Prosze o pomoc, czy jest sens wzywac teraz policje, co powinienem zrobic.
Szkoda mi tego tak zostawic, bo rysa jest dosyc mocna i blotnik do  malowania.
Po sladach jestem pewien ze to on to zrobil...

Zrób zdjęcia, jak s±siad będzie na NIE, to udaj się do wydziału drogówki,  złóż zeznanie, pokaż zdjęcia i popro¶ o udostępnienie nr polisy.
S±siad zostanie wezwany na przesłuchanie.
Po ok miesi±cu dostaniesz numerek i dzwonisz do ubezpieczyciela... jak  dobrze pójdzie.

Data: 2011-03-14 22:42:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-03-10 17:43, MM pisze:

[...]
Zrób zdjęcia, jak sąsiad będzie na NIE, to udaj się do wydziału
drogówki, złóż zeznanie, pokaż zdjęcia i poproś o udostępnienie
nr polisy.

GĹ‚upi jesteĹ›. Nr polisy dostaniesz w 5 minut bez wychodzenia z mieszkania.

Po ok miesiÄ…cu dostaniesz numerek i dzwonisz do
ubezpieczyciela... jak dobrze pĂłjdzie.

A żona napier*&ala pedałami, żebyś miał prąd na pisanie takich kretynizmów ?

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Przytarcie na parkingu - wiem kto