Przytarcie na parkingu - wiem kto

Data: 2011-03-10 22:18:44
Autor: f
Przytarcie na parkingu - wiem kto

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilauo0$fid$1inews.gazeta.pl...
Prosze o pomoc, czy jest sens wzywac teraz policje, co powinienem zrobic.

przyjąć mandat za zawracanie
http://tinyurl.com/5v47tt3

Szkoda mi tego tak zostawic, bo rysa jest dosyc mocna i blotnik do malowania.

Świątynię ci obili?
Pozostawiłeś ją samopas bez ochrony w złym miejscu?
Nastolatka w środku nie bylo? Gdzie był szofer, gdzie ochroniarz? Wywaliłeś na zbity pysk?
Sam jesteś sobie winien i jeszcze pysk otwierasz jaka krzywda ci sie stała.
Wrąb swoją światynią w samochód sasiada, to ci ulży
Potem sobie napraw i wypnij się na somsiada mjak on na ciebie

Data: 2011-03-11 09:55:46
Autor: DJ
[...]
Jak to bylo? Chyba jakos tak:
"Czasem lepiej sie nie odzywac i udawac madrego niz sie odezwac i rozwiac wszystkie waqtpliwosci."
Cos w ten desen ...

DJ

Przytarcie na parkingu - wiem kto