Przywiazanie do marki

Data: 2010-02-03 23:43:55
Autor: Tmek
Przywiazanie do marki
Witam

Istnieje cos takiego jak przywiazanie do marki? Ale chodzi mi specyficzne o przywiazanie pierwszego kontaktu.

W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

pozdro
Tmek

Data: 2010-02-03 21:34:34
Autor: AlF
Przywiazanie do marki
Tmek wrote:
[...]

cos w tym jest -  u mnie, prawko na enduro Yamahy, potem Yamaha, Honda i Yamaha.

Data: 2010-02-04 06:20:33
Autor: Piotr Kompa
Przywiazanie do marki
Tmek wrote:

W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

No pewno.
Jeździłem civikiem, a że fajny był i się nie chciał psuć, więc przy zakupie 2oo też była hąda. A jazdy kursowe miałem na kawach i yamahach. Jeśli będę zmieniał, to pewnie na coś większego, ale tej samej marki ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2010-02-04 07:14:40
Autor: Sybi
Przywiazanie do marki
Użytkownik "Tmek" napisał:
W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

No ja zdawalem prawko na WFM ale juz ich cholera nie produkuja
wiec sie mecze na Hondzie.
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-03 23:18:16
Autor: LukeB
Przywiazanie do marki
Jest cos takiego. To proste. Czlowiek kupil motocykl jakiegos
producenta i sprawia sie bez zarzutu - kupuje nastepny od tego samego
producenta - bo ma do niego zaufanie i liczy, ze rowniez bedzie
bezawaryjny. Albo podobaja mu sie rozwiazania stosowane przez
producenta. Dewiacja moze byc przewlekla.

--
Lukasz B
Trampek 650, WAW

Data: 2010-02-04 13:09:12
Autor: Tmek
Przywiazanie do marki
LukeB wrote:
[...]

Ano, przewlekla jak cholera.
Osobiscie nie podchodzia mi np guziki w hondzie majac doczynienia z yamahowymi.
hehe

pzdr
Tmek

Data: 2010-02-04 08:42:10
Autor: gildor
Przywiazanie do marki
Sybi pisze:
Użytkownik "Tmek" napisał:
[...]

krf, a ja zdawałem na WSK, ale nie ciagnie mnie już do jazdy ekstremalnej i mam lajtowy motocykl.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-04 06:46:30
Autor: AZ
Przywiazanie do marki
On 4 Lut, 08:42, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

krf, a ja zdawa em na WSK, ale nie ciagnie mnie ju do jazdy
ekstremalnej i mam lajtowy motocykl.

A ja... na Wektorze, to dopiero jest przeżycie. Od prędkości 20 km/h
czujesz jakby po dupie chodziło ci dwa miliony mrówek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-04 15:13:57
Autor: (pj)
Przywiazanie do marki
W dniu 2010-02-04 08:42, gildor pisze:
Sybi pisze:

No ja zdawalem prawko na WFM ale juz ich cholera nie produkuja
wiec sie mecze na Hondzie.

krf, a ja zdawałem na WSK, ale nie ciagnie mnie już do jazdy
ekstremalnej i mam lajtowy motocykl.

ja tez na wuesce, i jesli juz by mie mialo ciagnac, to do wersji dudek! szpan wew gminie taki, ze zadna buza, czy inne cholerstwo, nie maja szans! ;-)

echhh.... nostalagia ...

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-04 15:23:43
Autor: masti
Przywiazanie do marki
Dnia pięknego Thu, 04 Feb 2010 15:13:57 +0100, osobnik zwany (pj)
wystukał:

ja tez na wuesce, i jesli juz by mie mialo ciagnac, to do wersji dudek!

o! to tak jak ja. I nawet nauczyłem ptaszka latać na kursie :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-02-05 07:55:47
Autor: gildor
Przywiazanie do marki
Sybi pisze:

[...]

tak se teraz pomyślałem, że ta WSK była czarna. hmm...

Data: 2010-02-04 08:49:22
Autor: falco
Przywiazanie do marki
Sybi pisze:

No ja zdawalem prawko na WFM ale juz ich cholera nie produkuja
wiec sie mecze na Hondzie.

Siema,

hehehe... a ja zdawałem (się męczyłem*) ;) na Hondzie, ale miała za dużo plastiku, więc kupiłem Babcię Jawcię 175 356 '58... ;)

* męczyłem się wyglądem i dźwiękiem, bo sama jazda sprawiała mi dużą przyjemność, więc od pewnego czasu znów rozglądam się za 1 z 4, ale tylko klasykiem... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
Jagermeister 1.6+kilka koników...

Data: 2010-02-04 12:34:43
Autor: bratPit[pr]
Przywiazanie do marki
[...]

psychologia działa, chodzi o to by przywiązać człowieka jakoś do marki, później już działa podświadomość,
na przykładzie 4oo (bo ten znam osobiście) mogę Ci powiedzieć, że jest straszna presja cenowa dla wszelkich WORD-ów, szkół jazdy, które dostają oferty importerów/dealerów po cenach wręcz dumpingowych,
później gdy już ktoś zdobędzie prawko to rozglądając się w ofertach kupna najpierw sięgnie po ten produkt który zna,
brat

Data: 2010-02-04 14:17:21
Autor: Jacek Czerwinski
Przywiazanie do marki
bratPit[pr] pisze:
[...]

Tego na ulicach nie widze (aut jasiów kowalskich), za to widac że firmy szkoleniowe (poczynając od najsilniejszych) szybciutko zmieniają auta z Opla na Mitsu, bo WORD tak zmienił. Żeby kursantów nie stressować, takei czasy.

Tymczasem co sam sobie NAJBARDZIEJ cenię to że na kursie 'A' jeździłem na róznych maszynkach (np. gdy identyczna z WORD-em  Yamaha złapała kapcia)

Data: 2010-02-04 17:21:29
Autor: johnny
Przywiazanie do marki
Użytkownik "Tmek" nie wie co to zażyłość:

W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.

A co w tym dziwnego? Jakbyś zdawał 12 razy i w końcu kupił se papier na lewo to co? Też kupiłbyś pewnikiem motor, który doskonale znasz...

Zdroofka Johnny

Data: 2010-02-04 20:15:07
Autor: Sir Piernik
Przywiazanie do marki
Tmek pisze:
....>8
> Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja
> pozniej sprzet tez tej marki.

Nie potrafie odpowiedziec - uczylem sie i zdawalem na WFM 125 a tego pod koniec lat 60. (jak mnie bylo juz stac) za cholere nie dalo sie kupic :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvewe

Data: 2010-02-04 21:53:35
Autor: nalesnik
Przywiazanie do marki
W dniu 03.02.2010 23:43, Tmek pisze:
Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

Tylko Honda!!

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-02-05 01:04:02
Autor: Damork
Przywiazanie do marki
Na mównicę wtargnął "Tmek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
Popularna to dewiacja?

Niekoniecznie - uczyłem się na Romecie Z125 (przy prędkościach dochodzących
do 80 km/h luzowały mi się plomby od drgań, jakoś nie darzyłem go
szczególnym uwielbieniem), zdawałem na Suzi GN (GDZIE JEST XHEJN TEN
LUZ???, czyli teraz poszukamy sobie biegu, a egzaminator się trochę
prześpi), a zanabyłem po tym wszystkim Yamahę.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Przywiazanie do marki