Przywiazanie do marki

Data: 2010-02-05 01:04:02
Autor: Damork
Przywiazanie do marki
Na mównicę wtargnął "Tmek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
Popularna to dewiacja?

Niekoniecznie - uczyłem się na Romecie Z125 (przy prędkościach dochodzących
do 80 km/h luzowały mi się plomby od drgań, jakoś nie darzyłem go
szczególnym uwielbieniem), zdawałem na Suzi GN (GDZIE JEST XHEJN TEN
LUZ???, czyli teraz poszukamy sobie biegu, a egzaminator się trochę
prześpi), a zanabyłem po tym wszystkim Yamahę.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Przywiazanie do marki