Przywieszanie się laptopa

Data: 2012-06-17 07:58:15
Autor: adax
Przywieszanie się laptopa
Po wielu analizach, brak testów HDD i brak jego widoczności w różnych programach testowych wg mnie wynika z tego, że jest to tryb AHCI...
Chciałem zmienić tryb AHCI w Biosie na IDE, ale miałem ostrzeżenie, że system może nie wystartować -czy aby to prawda? Może gdybym to zrobił odwrotnie z IDE na AHC bez sterów to wtedy? Podpowiedzcie czy mogę zmienić w Bios AHCI na IDI i czy wtedy mogę testować tylko z bootowalnych testerów czy też ogę spokojnie uruchomić system XP? I czy mogę potem spokojnie zmienić a AHCI i uruchomić bez problemu system?

--

Przywieszanie się laptopa