Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa

Data: 2015-01-20 19:22:22
Autor: Pawel O'Pajak
Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
Powitanko,

Czy to nie jest w sprzeczności z konstytucją?

Dopiero odkryles, ze nasza Konstytucja jest g' warta?
Rownosc wobec prawa... buchacha;-)
Jak Cie zlapie Policja na przekroczeniu predkosci, to zaplacisz, jak zlapia posla, sedziego, prokuratora, czy asesora, to zycza mu szerokiej drogi.
Tak z innej beczki, to nie rozumiem, czemu ludzie uczepili sie gornikow. Owszem, jesli ich firma nie zarabia, to albo jest zle zarzadzana, albo jakis dumping z zagranicy, albo spadek zapotrzebowania. Wywalczyli sobie co wywalczyli, moje podatki od tego sie nie zwieksza (mam nadzieje), a przy tej skali marnotrawstwa i beztroskiego wydawania pieniedzy, tu przynajmniej ludzie maja robote.
Natomiast nikt nie krzyczy, ze w RP v3.0 jest pol mln. urzednikow, ktorzy niczego nie produkuja i zdecydowana wiekszosc z nich niczego nikomu nie ulatwia i potrzebni sa jak wrzód na d'. To tez nie jest wina zwyklych urzednikow, tylko tego, ze taka k'ska biurokracje nasze wladze stworzyly. Samo ich utrzymanie kosztuje wiecej niz wszystkie kopalnie, a do tego dochodza straty dla gospodarki i zwyklych ludzi, ktorzy musza spelniac ich prosby i grozby.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-01-20 19:34:21
Autor: Shrek
On 2015-01-20 19:22, Pawel O'Pajak wrote:

Wywalczyli sobie
co wywalczyli, moje podatki od tego sie nie zwieksza (mam nadzieje),

Jasne - zapłacą tamci państwo, ty nie;)

Shrek.

Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa