Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa

Data: 2015-01-21 11:09:47
Autor: Stokrotka
Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
...konstytucja, ...
Art. 32. Zasada równości obywatela wobec prawa...

Jak się ma to do odpraw sięgających kilkudziesięciu miesięcy. Albo płatnych urlopów wieloletnich.
Czy w związku z tym te przywileje, które wynikają z porozumień (nie tylko ostatnich) rządu z górnikami >nie dyskryminują pozostałych obywateli?
Czy ustawa emerytalna nie powinna traktować wszystkich równo?

NIE. Po pierwsze NIE MA ustawy emerytalnej. Są jakieś teksty, coś ustalające, nie mające wiele związku z praktyką. Jest całe multum wyrokuw SA, są obowiązujące pszed i po ustawą nową emerytalną, i nie są one w tekście ustawy, a powinny być.
Nikt nie wie co się komu należy CELOWO, by ludzie nie upominali się o to co się komu należy.
To pożywka dla skorumpowanego światka prawniczego, mają zlecenie by dać emeryturę - to i cieciowi dadzą tuż po 50, a jak mają zlecenie by odebrać, to odbiorą gurnikowi z 30 letnim stażem po 70.
Korupcja sądownictwa sięgnęła jak gadają belfszy apogeum.

Do mnie stszelali (policja) na terenie sądu, bo w sądzie pracy upomniałam się o swoje: o  ostatnią pensję i wpis o szkodliwyh warunkah (praca w szkole).
Nie byłam świadoma, że niewinne żądanie korekty świadectwa pracyza rok pracy), dołożone do żądania ostatniej pensji, spowoduje ciągnięcie się sprawy w nieskończoność,  z powodu  nadepnięcie na odcisk aparatowi ucisku stosowanego pszez władzę.

Twoje wątpliwości są nieuzasadnione.
Możesz pszecież zostać gurnikiem, wolno ci.
Twoje zastszeżenia niczym nie rużnią się od żądania:
"hcę kroić człowika, bo ludzie są ruwni".
Ale ja, jako pacjent nie życzę sobie by kroił mnie 80 pracownik z 2 klasami szkoły podstawowej, ani, żeby drogą publiczną jeździli ludzie bez prawa jazdy, bo żądają runości.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

Data: 2015-01-21 19:05:56
Autor: re
Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa

Użytkownik "Stokrotka"

Ale ja, jako pacjent nie życzę sobie by kroił mnie 80 pracownik z 2 klasami
szkoły podstawowej, ani, żeby drogą publiczną jeździli ludzie bez prawa
jazdy, bo żądają runości.
-- -
A ja jestem za tym by każdy, kto ukończył podstawówkę (czy tam jakie obecnie szkoły mamy) mógł prowadzić samochód. Nauka jazdy oraz prawa powinny być podstawowymi przedmiotami w tych szkołach.

Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa